Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторі

Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторіМережа Proximity Worldwide провела цікаве дослідження споживчої поведінки у віртуальному просторі, сконцентрувавшись на двох питаннях: “що мотивує людей-віртуалів?”, і “що ж із цього може винести фахівець-маркетолог?”

Результати масштабного дослідження, у якому брали участь 4000 активних інтернет-користувачів із 18-ти країн з усього світу, виявилися досить інтригуючими. Наприклад, 66% респондентів думають, що люди, які постійно “зависають” у віртуальному світі, ймовірно, зазнають певних труднощів, намагаючись побудувати відносини з навколишніми у світі реальному, 59% говорять, що перебування у віртуалі допомагає їм глибше пізнати себе, 56% відчувають, що онлайн змінює їхнє ставлення до реальності, пише “Рекламастер”.

І дійсно, в Інтернеті люди відчувають і поводяться по-іншому:
– 63% респондентів сильніше відчувають тягу до авантюри
– 55% поводяться більш самовпевнено
– 66% готові до того, щоб прибрехати про себе
– 64% стають сміливіше
– 53% стають сексуальніше
– 75% відчувають зменшення стресу

MUST READ:  Реклама Джинс у стилі «Хоррор»

Психологія психологією, але що це дає маркетологу? Вияснилося, що 36% жінок і 39% чоловіків, які прийняли участь у дослідженні, раді зустріти улюблений бренд в онлайні. У Франції й Ірландії майже половина користувачів лояльні до знайомих брендів у віртуальному світі. 24% респондентів купували продукцію брендів, рекламу яких вони зустрічали в Мережі (причому більшість таких послідовних покупців є чоловіками (27% до 21%).

Але головний висновок ще цікавіше: більшість респондентів вибрали б різні бренди залежно від того, кого саме вони грають у віртуальному світі на даний момент. Інакше кажучи, бренди часто промахуються зі своїми повідомленнями, тому що їхня цільова аудиторія в Інтернеті змінюється іноді до невпізнанності. Розуміння проблеми дозволило Proximity Worldwide вивести сім простих кроків, слідуючи яким можна ефективно забезпечити повну невдачу бренду у віртуальному просторі:

1. Зіграйте зі споживачем у ЛогоКопа (“Стій! Зараз ти побачиш нашу рекламу!”)
2. Запропонуєте йому щось марне, забезпечивши це нудним і дурним повідомленням
3. Поводьтеся точно так само, як у реальному світі
4. Тримайте правду подалі
5. Переконайте себе в тім, що потреби людей в онлайні та реальному світі абсолютно різні
6. Повірте в те, що файлообмінні мережі – це універсальний рецепт пошуку цільової аудиторії
7. Завжди поводьтеся як вдома