Учора 24 липня у Сан-Франциско новий пошуковик Powerset провів першу публічну демонстрацію свого продукту. Вхід був платний: $10 для інженерів, інвесторів, дизайнерів, журналістів, студентів та осіб, які пройшли 40-й рівень у World of Warcraft. Для всіх інших – $20.
Powerset називають не інакше як “убивця Google” і будь-яка активність його творців сприймається як загострення конкурентної війни між традиційними й інноваційними пошуковими алгоритмами, пише SEONews. А все це тому, що під час одного з виступів президент Powerset Барні Пелл розкритикував Google за нерозуміння природної мови запитів. Однак представники Google не бачать підстав для занепокоєння – віце-президент компанії Марісса Майєр заявила, що “природна мова” – це дуже складна технологія, і в найближчі 5 років заснований на ній пошук навряд чи з’явиться.
Як відомо, у лютому цього року компанія Powerset уклала договір із дослідницьким центром Palo Alto Research Center (PARC), що належить компанії Xerox. За умовами партнерства, Powerset проводить комерціалізацію ряду технологій PARC, пов’язаних із машинним розпізнаванням людської мови запитів, отримуючи право на використання цих технологій у власних розробках.