Чемпіонат світу з футболу – проблема для керівників

Виявляється, що чималою проблемою для більшості керівників компаній є цьогорічний Чемпіонат світу з футболу, задля чого їм слід виробити свій власний „план гри”, який дозволить мотивації персоналу залишитися на високому рівні, підвищити продуктивність та забезпечити нормальну явку працівників на свої робочі місця.

Особисто мені ніколи б не спало на думку, що Чемпіонат світу може стати такою серйозною проблемою для керівників компаній, проте дані із management-issues.com говорять про інше. Тепер управлінці мусять ламати голови над тим, яким чином справитися із „загрозою” Чемпіонату світу, який стартує 9 червня.

В принципі, таке хвилювання керівників може бути зрозумілим, адже справжні футбольні фанати не будуть довго задумуватися над тим, що для них представляє більшу цінність – посидіти з пивом перед телевізором, де транслюють фінал Чемпіонату світу з футболу, чи піти на роботу. Зрозуміла справа, що вони виберуть перше.

Тому керівники намагаються вивідати плани свого персоналу щодо цієї події і якимось чином вплинути на них, щоб уникнути ситуації, коли на робочі місця просто не буде кому приходити. А варіантів, як виявилося, не так вже й багато. Або відмовитися від персоналу взагалі і до вимог для кандидатів на посади включити пункт про відсутність захоплення футболом (але тоді можна натрапити на баскетбольних, хокейних, тенісних, волейбольних та ін. фанів). Або, що звучить більш реально, дати можливість вболівальникам насолоджуватися матчами просто на робочих місцях.

MUST READ:  Мозковий штурм зменшує креативність?

„Насправді, Чемпіонат світу з футболу дає керівникам просто унікальну можливість для мотивації персоналу. Звісно, для цього потрібно виробити правильний підхід і використати всі можливості. Ключем до успіху є негайна реакція менеджерів. Таким чином, переконавши кожного, що всі підготування до матчу будуть зроблені безпосередньо на місцях, управлінці зможуть не лише контролювати ситуацію, але й підтримувати продуктивність компанії на високому рівні”, – стверджує Nicola Maine, керівник компанії Investors in People.

Investors in People навіть виробили свій власний „перелік підказок” для керуючого персоналу на час Чемпіонату світу. Він включає „розмову з командою”, яка має на меті виробити спеціальний план дій персоналу. Можна, наприклад, виробити гнучкий графік роботи на час Чемпіонату, таким чином працівники самі регулюватимуть, коли вони зможуть виконати свої обов’язки і матимуть час подивитися всі матчі, які їм хочеться.

Зрештою, не так вже й складно забезпечити компанію телевізором, який може розміщуватися, наприклад у конференц-залі і працівники під час перерви зможуть переглядати матчі. Можна дозволити працівникам приносити із собою на робочі місця радіо, щоб вони слухали матчі під час роботи.

MUST READ:  Нова бізнес-модель: Все просто і безкоштовно!

Головне – не забути, що далеко не всі працівники є шаленими футбольними вболівальниками, щоб насильно не нав’язати якісь нововведення, які не зможуть задовольнити цю категорію персоналу.