Хороший бос… Міф чи реальність?

Хороший бос... Міф чи реальність?Всесвітня мережа Інтернет доклала чимало зусиль для формування серед працівників стереотипу, що всі боси – негідники. І якщо ви займаєте управлінську посаду, вочевидь, цей стереотип грає зовсім не на вашу користь. Але, можливо, причини таких стереотипів дійсно приховуються у поведінці керівників. То як же стати хорошим босом? Нижче наведено кілька порад від management-issues.

За час своєї управлінської діяльності менеджери можуть потрапити під вплив трьох потужних стереотипів, які руйнують їхній імідж в очах підлеглих. Перший з них: „я начальник – ти дурень” – є найяскравішим прикладом хибного ставлення. Другий стереотип можна окреслити словами: „Я займаю вищу сходинку на кар’єрній драбині, а значить – я кращий, ніж ви”. Нарешті, третім стереотипом, яким може „захворіти” керівник є принцип: всі співробітники, які отримують менше, ніж я, завжди приймають гірші рішення, ніж я.

Якщо хоча б у одному із наведених вище тверджень ви впізнали натяк на себе, значить настав час працювати над виправленням власного іміджу. Насамперед, слід навчитися брати на себе відповідальність у кожному випадку, коли в компанії щось піде не так. Навіть якщо працівник не встигне виконати доручене йому завдання в строк – вам, як керівникові, слід відшукати причину в собі. Можливо ви не правильно поставили завдання, а можливо, не опікувалися працівником та не допомагали йому досягнути цілі. Якщо ж працівник дійсно настільки поганий – значить у вас проблеми з рекрутинговими методами – і це лише ваша провина.

MUST READ:  Менеджер з нагайкою або Як знизити результативність компанії

„Розуміння тих речей, які мотивують ваших підлеглих” – ще один важливий принцип хорошого боса. Якщо ваш працівник виказує незадоволення (не обов’язково в словесній формі), знайдіть час щоб вислухати його. І, що найважливіше, спробуйте зрозуміти його. Тільки таким чином ви навчитесь використовувати енергію співробітників на користь компанії.

Дієвою ідеєю є „переворот організаційної структури”. Звикніть до думки, що це не ваші співробітники працюють на вас, а навпаки. А також усвідомте, що, образно кажучи, підлеглі також можуть „звільняти” своїх босів.

Можливо, для того щоб стати „хорошим” босом, вам доведеться докорінно змінити свій тип мислення. Але повірте – це варте того, адже тільки таким чином ви зумієте перетворити вороже антагоністичне робоче середовище на продуктивну та сприятливу корпоративну культуру.