Я хворий… На роботу не прийду!..

Я хворий... На роботу не прийду!..Якщо разом із дзвінком будильника у вас хоча б раз виникало шалене бажання зателефонувати керівникові і, поскаржившись на хворобу, взяти вихідний. Більше того, якщо, відмовившись йти на компроміс із совістю, ви таки взяли трубку мобільного і жалібним голосом попросили менеджера дозволити вам залишитися вдома – значить ви мало чим відрізняєтеся від двох третин американських працівників…

Нещодавно на сайті Management-Issues.com з’явилося дослідження, яке доводить – дві третини американців, які телефонують на роботу в останню хвилину і скаржаться на несподівану хворобу, насправді цілком здорові. До подібного вчинку їх спонукає зовсім не недуга, а сильна втома від роботи. Деякі з них просто хочуть провести один день в ліжку, не переймаючись жодними проблемами. Витрачати на це рідкісний вихідний вони не хочуть і не можуть – адже поза роботою у них є багато інших справ.

Дослідження, проведене компанією CCH, виявило, що випадки захворювання трапляються лише у третини таких працівників. Інші ж ігнорують роботу через тисячі різноманітних причин, включаючи сімейні проблеми, особисті потреби, стрес та вигорання.

MUST READ:  Не відкладайте на завтра...

„Більшість людей сьогодні ведуть надзвичайно інтенсивне професійне та особисте життя і намагаються все встигнути на обидвох фронтах, – стверджує аналітик CCH Памела Вулф. – Щоб здобути довіру в очах людей, організаціям слід перестати змагатися за їхній час із їхньою сім’єю та друзями. Натомість – стати партнерами і допомагати працівникам успішно справлятися зі всіма поставленими перед ними завданнями”.

Один із підходів, який може допомогти подолати незаплановану відсутність на робочому місці – впровадження гнучких графіків та спеціальних програм, які б забезпечили баланс між роботою та особистим життям працівників. Сюди входить і віддалене співробітництво, і скорочений робочий тиждень, і можливість самостійно планувати власний розклад, тощо.

Зрештою, провина за брехню та небажання приходити на роботу лежить на плечах роботодавця аж ніяк не меншою мірою, ніж працівника. Дослідження показує, що найчастіше зі звісткою про „раптову хворобу” телефонують нещасливі співробітники, які відчувають потужний і постійний стрес на робочому місці.