Блоги все більше починають впливати на бізнес

В останньому звіті Forrester Research повідомляється, що все більше компаній використовують блоги та соціальні мережі для вивчення споживчого попиту на товари або послуги, а також громадської думки про бренд.

Аналітики відзначають, що незважаючи на торішні 3% споживачів, які залишали повідомлення в блогах, цей показник цілком достатній для впливу на поведінку компанії на ринку.

«Раніше багато компаній не зважали на думку інтернет-громадськості, вважаючи блогерів ледачими істотами, що не залишають меж своїх ліжок. Однак зараз ситуація змінилася, і блогери дійсно впливають на формування суспільної думки про той або інший продукт або марку», – каже Пітер Кім, аналітик Forrester Research. За його словами, методи зворотного зв’язку зі споживачами, що застосовуються сьогодні, є застарілими – «думки мас» збираються повільно та можуть сильно спотворюватися.

Багато керівників компаній також починають звертати увагу на блоги та інші «місця масового скупчення», вивчаючи настрій в мережевих співтовариствах. Деякі читають блоги самі, більшість же доручає це своїм співробітникам-аналітикам.

MUST READ:  Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів

За інформацією Вебпланета