Більшість компаній ставиться до своїх стосунків із клієнтами як до опозиції „я” та „вони”. Проте у своєму блозі Бад Біланіч (Bud Bilanich) пояснює, чому створити потужні і надійні стосунки з клієнтами можливо тільки при застосуванні концепції „Ми”. А також чим ці дві концепції відрізняються між собою.
Стосунки за принципом „Я – Вони”:
– рішення клієнтів базуються на вартості, якості сервісів та продуктів;
– у свідомості клієнта – Ви продукт, або послуга;
– ви працюєте НА свого споживача;
– ви підтримуєте (чи хоча б намагаєтесь підтримувати) однакові стосунки зі всіма клієнтами;
– як ви, так і ваші клієнти ігнорують, а часто – навіть не замислюються про стосунки;
– потенціал стосунків обмежений.
Стосунки за принципом „МИ”:
– рішення клієнтів базуються на їхньому досвіді співпраці з вами;
– у свідомості клієнта – Ви колега;
– ви працюєте ЗІ своїми клієнтами;
– ваші стосунки з кожним клієнтом – унікальні;
– ваше майбутнє більш передбачуване;
– як ви, так і ваші клієнти, хочуть і готові витрачати більше часу та зусиль для створення кращих стосунків;
– потенціал стосунків – абсолютно необмежений.