“Господь благословляє ваш бренд!” – саме такими словами відкривається рекламно-християнський сайт Christvertising невідомого походження. Що це, тривалий жарт чи принципово новий підхід до реклами з фокусом на вищі сили?
У світлі недавно проведеного майстер-класу Мартіна Ліндстрома, де він яскраво довів взаємозв’язок між брендом і релігією, на жарт це не дуже схоже.
Дотепер незрозуміло, кому належить цей сайт, але одне можна сказати точно: ці люди – генії. Зв’язок бренда і Бога тепер очевидний: “Яким би глобальним не був ваш бренд, Господь все одно більше”, – так починається “послання” Christvertising клієнтові, пише Adworker.ru.
“Christvertising – це мережа фахівців із комунікацій і реклами, які проведуть вас через лабіринт під назвою “Світ хороших брендів”. Якщо вам подобається ваш продукт, то нам теж, і, що набагато важливіше – він подобається Господу. Ми віримо, що нічого не відбувається без благословення Всевишнього, і просування вашого бренду – не виключення. Дозвольте Господу благословити ваш бренд”. Доктор Ед Ван Пелт (Dr. Ed van Pelt).
Але на цьому знайомство клієнта з “християнською” концепцією тільки починається. Сайт дійсно зроблений професійно. Хто, Що, Навіщо, Як, Чому – на сайті є відповіді на всі питання, відповідають доволі розумно й аргументовано. Створюється відчуття, що це зовсім не гра…