Народження імені: Bic

Народження імені: BicМарсель Біш, який із самого початку своєї трудової діяльності робив корпуси для пишучих ручок Waterman, заснував у 1950-му році в невеликому містечку Віші компанію Bic. Пілот Британських королівських повітряних сил швидко оцінив переваги кулькової ручки, що в 1943-му році винайшов угорець Біро, – нею можна було писати на великій висоті.

Але ті ручки, що надійшли в продаж після війни, писали погано, сильно бруднили й коштували дуже дорого. Марсель Біш придбав верстат для фальцювання дуже тонких деталей і з його допомогою вдосконалив ці ручки. З мазаниною на папері було покінчено! А найголовніше – знизилася собівартість його продукції.

У 1957-му році справи компанії Bic ішли настільки успішно, що її керівництво вирішило викупити англійську фірму Biro-Swan. Через рік американська компанія Waterman (не плутати із французькою компанією Waterman) купила Bic. Але ця покупка не принесла успіху новим власникам. Настільки, що назва Waterman незабаром у США була повністю забута, її замінила інша – Bic. Барон Біш – він дуже дорожив своїм титулом, що дістався йому в спадщину від батька-італійця, – будучи енергійною людиною, швидко переорієнтував свій завод на випуск продукції разового користування: запальничок Bic (після покупки фірми Flaminaire в 1971-му році) і одноразових бритв Bic. Але його спіткала невдача у виробництві парфумерії Bic. Не така помітна, треба сказати, невдача в довгому ланцюжку зроблених їм товарів одноразового застосування.

MUST READ:  Gonzo-маркетинг чекає на вас

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”