Відомий професійний блогер Даррен Роуз (Darren Rowse), автор популярного блогу Problogger.net, поділився своїми ідеями щодо того, куди й у якому напрямку буде розвиватися блогінг, а також які формати і категорії блогів будуть затребувані у майбутньому, пише Blogimira.ru.
Отже, перелік наступний:
1. Поширення мультиблогерів, авторів, що пишуть відразу для декількох блогів. Top-10 блогів у списку Technorati – це блоги, для яких статті пишуть саме мультиблогери. Вони також активно працюють й у блогах для батьків, у блогах по рукоділлю, про захоплення, тощо.
Представники:
– Huffington Post
– TechCrunch
– Gizmodo
– Engadget
– Boing Boing
– Ars Technica
– Daily Cos
– Lifehacker
2. Поширення мегаблогів (політематичних блогів) – не у сенсі розмірів, а в плані охоплення різних тем.
Останнім часом спостерігалася тенденція, коли блогери писали на одну певну тему. Однак, зараз блоги розширюють свої тематичні й національні межі, і цей підхід має бути доволі перспективним у майбутньому.
Представники:
– The Inquistitr
– Boing Boing
3. Злиття блогів з іншими видами сайтів.
Очікується активне застосування блогами різних медіа-сервісів, форумів, чатів, відео, аудио, Twitter. Фактично, блог стає “обличчям” продукції, тобто те, про що пишуть блогери.
Представники:
– Ning
– Digital Photography School
– FriendFeed
– Scobleizer
4. Зміна дизайну головної сторінки блога.
Дизайн блога буде більше нагадувати дизайн порталу чи журналу. Головна сторінка блога являє собою набір всієї можливої інформації, що стосується теми блога, – посилання на блогера, ресурси й соціальні мережі, що мають відношення до тематики блога, тощо.
Представники:
– Rob Goodlatte
– Ideate
– Sparkplugging
– Problogger
5. Непряма монетизація блога.
Багато блогерів пишуть книги, дають консультації, тобто заробляють на тому, з чим асоціюється їхній блог. Такі непрямі заробітки за допомогою блога ще більше поширюватимуться в майбутньому.
Представники:
– Dooce
– Lifehacker
– Problogger
– The 4-Hour Work-Week
– Copyblogger
Звичайно ж, цим невеличким переліком світові тенденції блогінгу не обмежуються. Наприклад, у коментарях читачі Problogger.net додали ще кілька напрямків: поширення академічних блогів (соціологія, економіка, філософія) й активне їхнє використання для проведення різних досліджень, а також відео-блоги, бізнес-блоги, жіночі блоги.