Народження імені: Danone

Народження імені: DanoneНа початку минулого століття інститут Пастера зацікавився таким продуктом, як йогурт. Тільки не треба стверджувати, що столітні болгарські старці зобов’язані своїм довголіттям цьому самому йогурту! В 1919-му році іспанець Ісаак Карассо почав закуповувати в інституті Пастера молочнокислі ферменти для виробництва з них йогуртів, призначених для харчування малят, які страждають кишковими розладами.

Ранкову доставку йогурту, розфасованого у керамічні горщики, закритими простим папером і перев’язаними у горлечка гумкою, забезпечували барселонські кондуктори трамваїв. На обгортці йогурту було написано Danone – зменшувальне ім’я Даніеля, сина пана Карассо.

У 1929-му році продукт від Danone добрався й до Франції. Спочатку йогурти продавалися в аптеках (у ті часи мінеральна вода теж продавалася в аптеках). Згодом Danone стали продавати в молочних магазинах. Це відбулося завдяки керамічним горщикам, навіть незважаючи на те, що французькі конкуруючі фірми стали вдруге використовувати горщики, що вже були у вживанні. Після війни Danone з’явився в горщиках із кольорового скла, потім – зі скла вторинної переробки, поки зрештою в 70-х роках минулого століття не ввійшло у вживання пластикове впакування.

MUST READ:  Нейрологика покупательских решений

У 1941-му році Даніелю Карассо (Ісаак – його батько, помер у 1936-му році) вдалося втекти від нацистів у Нью-Йорк. Але раніше він помістив у надійні руки нерухомість, розташовану у Франції та в Іспанії, яка належала фірмі. У 1942-му році він купив у літньої подружньої пари в Греції невеликій кустарний завод по виготовленню йогуртів, який і став розвивати, давши йому назву на американський манер: Dannon.

У 1967-му році Danone злився з Gervais. У 1973-му році BSN (“БСН”) викупив Gervais-Danone. Отже, з 1994-го року Danone – основна назва компанії, яка замінила вивіску BSN. BSN із середини 60-х років належала об’єднанню, в яке входили три скляних підприємства: Скло Буссуа, пляшкові заводи Сушона і Нева, розташовані в пригороді Ліона.

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”