Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?

Роберта пропонує нам п’ять причин, через які фразу “наші люди – наш найцінніший актив” потрібно заборонити:

  1. Компанії готові витрачати майже які-завгодно суми на розвиток, маркетинг та рекламу своїх продуктів, але майже ніколи вони не готові здійснювати такі ж інвестиції в людей.
  2. Звинувачення у незацікавленості робочим процесом чомусь завжди лягають на плечі працівника, і майже ніколи – роботодавця.
  3. Компанії вірять, що незамінних людей не існує.
  4. Роботодавець цінує думку підлеглих лише до тих пір, поки вона повністю узгоджується із його власною.
  5. Як би ефективно та результативно ви не працювали – ви завжди прийдете до того моменту, коли подальше зростання (в тому числі – і грошове) буде можливе тільки за межами компанії.
MUST READ:  Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда

Можливо, роботодавцям потрібно трішки менше говорити, і трішки більше робити. Тоді істина: “наші люди – наш найдорожчий актив” стане очевидною для всіх!