Як позбутися покупця за 10 секунд?

Як позбутися покупця за 10 секунд?Якщо ви хочете, щоб потенційний споживач назавжди забув про ваш товар, як про страшний сон, то спробуйте притримуватися нижченаведених “порад” від професіоналів.

По-перше, завжди спілкуйтеся зі споживачем як із дурненьким дитинчам, який поняття не має, що йому в житті треба і якою пастою йому сьогодні почистити зуби.

Не соромтеся нагадувати споживачеві, що ніхто, крім, звісно, вас, не здатний вирішити його проблеми й задовольнити його потреби.

Продовжуйте переконувати людей у тім, що ваш і тільки ваш товар є панацеєю від всіх хвороб і всесвітніх лих.

Сміливіше використовуйте психотехнології Фрейда в рекламі! Ну і що з того, що телеефір буквально захаращений зображеннями напівголих дівчат, які рекламують то одне, то інше?!

Кляніться й божиться у тім, що ваш товар переверне все життя покупця й додасть йому нового змісту.

Використовуйте однакові сюжети та ідеї у всіх рекламних роликах. Навіщо зайве витрачатися на створення різноманітних і від цього більш цікавих аудиторії рекламних матеріалів? Ви досягнете своєї мети й так!

MUST READ:  Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося!

Не вивчайте рекламований продукт. Це порожня витрата часу.

Втискуйте всі креативні ідеї в одне рекламне повідомлення! Що більш хитромудрою буде реклама, то вона ефективніше.

Не переставайте вводити споживача в оману.

Й останнє, пам’ятайте, реклама створена для того, щоб дратувати споживача!

Джерело – Paradigm Consulting Groupadv