Якщо ви хочете, щоб про вашу таємницю дізналося якомога більше людей – поділіться нею зі співробітником, якому найбільше довіряєте… І на думку редакторів інтернет-видання Management-Issues – це далеко не єдиний аспект, який споріднює ваш офіс із середньою школою.
Перше, з чим ви майже напевне зіткнетесь, прийшовши на своє перше робоче місце – це несприйняття та вороже ставлення з боку колег. Втім, шкільні шибеники, які могли вкрасти ваш обід чи зустріти в коридорі і відібрати дрібні гроші, тепер перетворилися на колег, які “запозичують” ваші ідеї та виставляють напосміх перед керівництвом.
По-друге, вам варто навчитися протистояти “офісним чуткам”. А інакше двоє-троє офісних “авторитетів” зуміють виставити вас у будь-якому вигідному для них світлі.
По-третє, хочете чи ні, а вам доведеться заводити друзів, які змогли б вас захистити. Саме хороші колеги – це запорука збереження здорового глузду у божевільному ритмі офісного життя.
По-четверте, можливо, вам доведеться знайти наставника. Як і вчитель у школі, наставник допоможе вам пройти через найскладніші випробування, підтримає у важкі часи і похвалить, коли все вдаватиметься вам так, як потрібно.
Нарешті, можливо, вам доведеться брати участь у “позакласній” діяльності – тобто виконувати завдання, які безпосередньо не входять до вашої посадової інструкції, але уникнути виконання яких попросту неможливо.
Пам’ятаючи про всі ці речі, можна досягнути максимального комфорту в офісі, як колись у школі.