5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовах

5 основних стратегій застосування соціальних медіа у несприятливих економічних умовахТак звана криза – це час, який варто сприймати як подарований долею шанс для переходу на інший рівень у бізнесі і особистому зростанні. Центральну роль у процесі такого переходу багато хто віддає соціальним медіа як інструменту, що в найбільшій мірі відповідає новій, інтерактивній добі бізнесу. Але як правильно використовувати ці нові і потужні засоби? Дейвід Фінч (David Finch), автор блогу “Дослідник соціальних медіа” (Social Media Explorer), наводить основні типи стратегії їхнього застосування, які допоможуть вам не загубитися в інформаційному потоці, а використати переваги web 2.0 для свого бізнесу.

Всюди говорять про погіршення економічних умов. Від ринків нерухомості до фондових ринків, треба дуже старано шукати, щоб віднайти крихти оптимізму. Незалежно від того, новини якого телевізійного каналу надходять до вас, і думці якого економіста ви довіряєте, загалом прогноз зводиться до того, що перш ніж ситуація суттєво покращиться, вона напевно ще погіршиться. В умовах масштабних звільнень і пожорсткішання вимог до бюджетів, життєво необхідно мати стратегію застосування засобів web 2.0, особливо якщо ви сподіваєтеся, що інструменти соціальних медіа відіграють роль у вашому особистому кар’єрному зростанні чи розвитку вашого бізнесу. Підхід до використання цих засобів без наявності чіткої стратегії може більше зашкодити, ніж допомогти.

MUST READ:  Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті

Хотів би навести 5 основних типів стратегій застосування соціальних медіа, які ви можете застосовувати вже зараз.

1. Плануйте!
Перш ніж з головою поринати у використання засобів соціальних медіа, переконайтеся, що у вас є план дій. Треба знати, які саме спільноти ви “зачіпатимете”, і яким саме чином. Наявність програми вбереже вас від надмірної трати часу, коштів і енергії, а також слугуватиме своєрідною “картою”, що дозволить безболісно скоригувати просування, в разі якщо якісь окремі інтерактивні місця виявляться занадто несприятливими.

2. Спілкуйтеся!
Максимізуйте спілкування протягом того часу, який ви виділяєте на роботу із соціальними медіа. Не поспішайте одразу робити просування свого бізнесу, а краще знайдіть спосіб, у який ви могли б додати цінність і досвід до тих розмов, які вже ведуться навколо вас. Можна гарантувати, що якщо ви дійсно привнесете цінність і досвід, то можливості бути почутими для вас і вашого бізнесу обов’язково відкриються.

3. Моніторте свій бренд!
Використовуючи такі інструменти як Google Alerts, Scoutlab чи Radian6, ви можете відстежувати що говорять про вас, вашу компанію, ваших конкурентів чи ваш цільовий ринок. Знати про те, що саме говорять про вас і ваш бренд дуже важливо – ви будете свідомі того, хто саме є апостолом (євангелістом) вашого бренду, а хто – його вбивцею (асасіном). А знання про те, що говорять про ваших конкурентів та ринки, може суттєво збільшити вашу конкурентноспроможність.

MUST READ:  Бренд: мій погляд на стереотипи

4. Фільтруйте шум!
У веб-просторі точиться стільки розмов і обертається стільки матеріалу, що тільки маючи чіткий план дій, ви можете сподіватися, що не потонете у цьому морі, а зможете використати його переваги для себе. Замість того, щоб дозволити змити себе потокові інформації від соціальних медіа, ви можете спрямувати свою увагу на окремих особистостей, і спільноти, до яких вам слід належати. Окрім того, така спрямованість слугує ефективним засобом управління часом, який ви виділяєте на соціальні медіа відповідно до свого плану.

5. Оптимізуйтеся в онлайні і в офлайні!
Активізуйте свою діяльність не лише в онлайні, але і в “реальному світі”. Використовуйте різноманітні зусилля, кампанії та ініціативи. Використовуйте веб-засоби для активізації зустрічей та співпраці “вживу”. Поки всі розгублено і трохи перелякано очікують, використайте цей час для здійснення кроку вперед, залучення потенційних партнерів, клієнтів чи геніальних співробітників.