10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером

10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися твіттеромДумаю, сьогодні вже нікому не потрібно пояснювати, що таке Twitter і з “чим його їдять”. Цей новітній сервіс мікроблогінгу зростає настільки стрімко, що можна лише розвести руками, дивуючись його успіху. Не дивно, що свої екаунти у ньому заводить все більше та більше глобальних корпорацій і різноманітних організацій. Для них Twitter – це насамперед маркетинговий інструмент, а також чудовий сервіс для безпосередньої взаємодії з клієнтами.

Втім, існують ситуації, в яких вашій компанії краще навіть не починати користуватися Твіттером, пишуть у блозі Whats Next Blog. Зокрема, вам краще не “мучити” себе, якщо будь-яке із наступних тверджень видається вам розумним:

1. Кожен твіт, перш, ніж він з’явиться у Твіттері, повинен бути затверджений вищим керівництвом компанії. Пам’ятайте – Твіттер – це соціальна мережа, в якій комунікація відбувається дуже швидко. Якщо ви не зможете миттєво реагувати на фрази своїх клієнтів, тоді навіщо це взагалі потрібно?

2. Ви плануєте використовувати Твіттер як гігантський RSS-фід. Існує безліч різноманітних інструментів для того, щоб познайомити клієнтів із новинами своєї компанії. Твіттер – це насамперед спілкування, а не реклама. Хоча в розумних межах ви можете ділитися цікавими новинками через свій аккаунт.

MUST READ:  Блог для маркетолога

3. Ви вважаєте, що використання Твіттера – це медійна стратегія вашої компанії. Твіттер – це лише інструмент. Але жодним чином не стратегія! Тільки від вас залежить, наскільки ефективною буде комунікація.

4. Вам здається “хорошою ідеєю” те, що спеціально найнята людина буде писати у Твіттер від імені президента вашої компанії. Автентичність та прозорість – ключ до успішності у Твіттері. Писати твіти може хто завгодно. Але він не повинен видавати себе за когось іншого.

5. Ви не плануєте відповідати на прямі твіти та запити від користувачів. Повторимося ще раз: Твіттер – це спілкування. Якщо ви оберете тактику монолога – ніхто не буде вас слухати.

6. Вам здається “хорошою ідеєю” платити своїм “фоловерам” за те, що вони підпишуться на ваші оновлення. Кожен послідовник у Твіттері – це людина, якій справді цікаво те, що ви пишете. Якщо платити їм за підписання – то ви отримаєте не послідовників, а порожню пузомірку.

MUST READ:  5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідження

7. Ви вважаєте, що кількість послідовників у Твіттері – основна ознака вашої успішності. Насправді ж, як і у кожній сфері, якість має більше значення, ніж кількість.

8. Ви хочете “захистити паролем” свої оновлення. Якщо люди повинні запитувати дозволу для того, щоб підписатися на ваші оновлення, тоді ви ставите під сумнів основну ідею Твіттера.

9. Ви плануєте збирати статистку з допомогою Google Analytics. Для Твіттера існують свої сервіси статистики. Наприклад, якщо ви хочете дізнатися, скільки людей перейшло за вашими посиланнями у Твіттері, то можете скористатися сервісами tr.im або bit.ly

10. Вам здається, що ви можете продавати свої товари людям, з якими у вас немає стосунків. Перш, ніж займатися маркетингом у Твіттері – прислухайтесь. Стежте за тим, що люди говорять про ваш продукт, бренд, вашу галузь тощо. Приєднайтесь до розмови і станьте частиною спільноти. В такому разі ваші поодинокі маркетингові повідомлення сприйматимуться абсолютно нормально, оскільки ви також стали частиною спільноти.