5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампаніїМаркетинг не визнає шаблонів. Завжди потрібно оцінювати ефективність того чи іншого інструмента, щоб розуміти, що працює у вашому конкретному випадку, а на що не варто навіть витрачати час. Та все ж, існують глобальні принципи, без яких не обходиться жодна по-справжньому успішна та ефективна маркетингова кампанія. Саме про них розповідає Антон Гладченко, автор блога Biz Times.

1. Визначте, хто є вашим клієнтом

Звісно, вам може здаватися, що ваш продукт потрібен кожному. Але це не так. Навіть Coca-Cola не охоплює всіх людей на Землі. А орієнтація “на всіх і кожного” навряд чи допоможе досягнути видатних результатів.

Визначаючи свого ключового клієнта, потрібно звернути увагу в першу чергу на ряд демографічних ознак, таких як рівень освіти, професія, вік, рівень прибутку тощо. Всі ці фактори розділяються людей на різні категорії. Вам потрібно зрозуміти, в якій категорії знаходяться ваші клієнти.

2. Зрозумійте їх реальні потреби

MUST READ:  Народження імені: Hitachi

Більшість маркетологів (і це легко зрозуміти) починають кампанію, керуючись своїми власними потребами та цілями. У таких ситуаціях часто ігноруються реальні потреби самих клієнтів. Для того, щоб це виправити, просто уявіть себе на місці клієнта. Уявіть себе людиною із цієї соціальної групи. Чого вам хотілося б? Як би ви відреагували на аналогічний продукт? Що здатне вас привабити? Чого не вистачає продуктові для того, щоб стати ще кращим?

3. Позбавтесь від перешкод, які постають перед вашими клієнтами в момент здійснення покупки

Поставивши себе на місце клієнта, ви зрозумієте, з якими проблемами він може зіткнутись при купівлі товару. Тут важливо усвідомити, що саме буде заважати йому здійснити покупку. Постарайтесь зібрати всі ці “ні” з боку клієнта і зробити так, щоб вони стали просто неактуальними.

4. Маркетинг не закінчується після покупки

На жаль, багато компаній забувають про клієнтів відразу після того, як отримали від них гроші. Як можна здогадатися – це абсолютно неправильний підхід. Для компанії важко придумати більш цінних клієнтів, ніж повторні покупці. Якщо людина повертається до вас знову, значить ви чимось заслужили таку прихильність. З чого висновок: потрібно продовжувати роботу з людьми, які здійснили у вас покупку.

MUST READ:  Який тип мотивації оберете ви?

5. Аналіз результатів і постійний розвиток

Ще одна обов’язкова частина будь-якої маркетингової кампанії – це аналіз результатів із наступним вдосконаленням діяльності компанії. Використовуйте всі засоби, щоб зрозуміти, які інструменти працювали добре, а від чого варто відмовитися. Ви будете здивовані, скільки неефективних інструментів використовується у вашій компанії.

Ці кроки надзвичайно загальні – але це саме ті принципи, які необхідні, щоб ефективно розвивати кампанію, яка здатна принести багатьох нових клієнтів.