Персональний брендінг – вроджена риса молодшого покоління

Персональний брендінг - вроджена риса молодшого поколінняЦікавою статтею на сторінках блогу Brazen Careerist ділиться Ден Шоубел (Dan Schawbel) – 25-річний гуру брендінгу, який на власному прикладі доводить свої ж твердження. На його глибоке переконання персональний брендінг, який вирізняє індивідів із натовпу завдяки артикуляції ними певної унікальної пропозиції цінності (професійної або індивідуальної) став важливим аспектом сучасного життя. Втім, хоча його важливість визнають люди всіх поколінь, більшого успіху у сфері персонального брендінгу досягають молодші люди – представники так званого “покоління Y”.

Ден Шоубел наводить 5 причин, чому молоде покоління почувається у персональному брендінгу “наче риба у воді”:

1. Над представниками молодшого покоління ще не нависає вантаж багаторічної відповідальності
Персональний брендінг, як і будь-який інший різновид діяльності, вимагає значних інвестицій зусиль та часу. У старших людей, хоч вони і розуміють його важливість, може просто не вистачати часу на розвиток персонального бренду. Адже за багато років вони “навісили” на себе безліч відповідальностей. Представники ж молодшого покоління поки що не зв’язані такою кількістю обов’язків, як їхні старші колеги. І після закінчення робочого дня вони можуть відволіктись на розвиток бренду особистості. Окрім того, організм 25-річного юнака зазвичай більш адекватно реагує на опівнічні засиджування перед комп’ютером, ніж тіло 55-річного дідуся.

MUST READ:  Як оригінальна модель Google "70-20-10" може посприяти плануванню кар'єри

2. Представники молодшого покоління інтуїтивно займаються персональним брендінгом
Всі ми так чи інакше будуємо та змінюємо свої особисті бренди навіть тоді, коли зовсім про це не задумуємося. Проте, представники “покоління ігрек” роблять це куди краще і природніше, ніж інші. Їхні мобільні телефони є цілком природнім продовженням їхніх рук, а без комп’ютера, підключеного до Інтернету, вони практично не уявляють свого життя. Кожного разу, коли вони надсилають текстове повідомлення, яке прочитають 50 їхніх друзів, чи змінюють статус у Facebook, який побачить кілька сотень друзів – вони займаються не чим іншим, ніж персональним брендінгом. Навіть якщо роблять це абсолютно несвідомо. Блоги, YouTube, Twitter – все це канали для персонального брендінгу.

3. Вони озброєні безкінечним набором маркетингових інструментів
Кожен комунікаційний канал по суті є маркетинговим інструментом. А оскільки представники “покоління Y” тійсно пов’язані з комунікаційними каналами – вони мають доступ фактично до всіх маркетингових інструментів. Окрім телефонних розмов та особистих зустрічей, молоді люди користуються сервісами миттєвих повідомлень, Skype, соціальними мережами, блогами, подкастами та багатьма-багатьма іншими засобами обміну інформацією.

4. Вони розуміють, як створювати особисті зв’язки на яких будуватиметься бренд
Представники “покоління Y” по праву вважаються майстрами соціальних мереж. Вони чудово розуміють, що в серці маркетингу завжди знаходяться люди. Вони використовують соціальні медіа саме для того, щоб завжди бути на зв’язку з іншими людьми, які допоможуть зробити їх більш успішними. Вони не нехтують ні старшими людьми, які можуть поділитися своїм досвідом, ні своїми однолітками, разом з якими вони будуть зростати. За рахунок цього зростає і їхня продуктивність на робочому місці: адже потрапивши у складну ситуацію вони завжди знайдуть, до кого звернутися за порадою.

MUST READ:  Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

5. Зрештою, у них немає вибору окрім того, щоб стати маркетинговими геніями
Будучи одними з мільйонів кандидатів на робочі місця, молоді люди постійно повинні думати про те, яким чином найкраще представити свою кандидатуру для потенційного роботодавця. А особливо – зважаючи на сучасну фінансову та економічну глобальну кризу, коли кількість нових робочих місць ще більше скоротилася, а кількість кваліфікованих спеціалістів, які шукають роботу, зросла. Саме персональний брендінг допомагає таким людям виділитися з натовпу, а отже вони докладатимуть все більших зусиль для того, щоб успішно розвивати свої бренди.