5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесу

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесуАвстралійське бюро статистики нещодавно опублікувало звіт про рівень “смертності” серед бізнесів у період з 2003-го по 2006-ий роки. Для бізнесів, чиї прибутки склали від $50 000 і до $200 000 рівень “смертності” виявився 50% за три роки. Гірка правда полягає в тому, що багато з цих бізнесів були змушені відійти від справ через слабку здатність до проведення маркетингової активності. Проте, є й хороша новина – у деяких випадках існують прості способи уникнути маркетингової пастки. Для цього потрібно просто знати про неї. Даніель Ліма (Daniele Lima), автор блога Australian Anthill ділиться найбільш розповсюдженими маркетинговими пастками.

1. Надмірна самовпевненість в тому, що ви знаєте все про потреби своїх споживачів

Провідний австралійський дослідник ринку Френк Доментей (Frank Domantay) завжди каже: “Маркетингові дослідження серед споживачів – це рутина кожного успішного бізнесу. Вони проводять їх на регулярній основі і навіть не уявляють, як можна обійтися без цього надзвичайного інструмента, який по суті є чи не найважливішим індикатором успішності бізнесу, оскільки показує, що компанія робить правильно, а що – неправильно”.

Дослідження може проводитися у формі опитування, інтерв’ю зі споживачами чи фокус групи.

2. Намагання повністю скопіювати маркетингову стратегію ваших конкурентів

MUST READ:  Еволюція підходів до управління змінами на прикладі рекламних роликів GoodYear

Щоб усвідомити небезпечність цієї пастки, вам потрібно зрозуміти, що потреби ваших споживачів по суті складаються із двох аспектів. Це та частина потреби, яку ви (або хтось інший) вже зумів задовольнити, і набагато важливіша частина потреби – яку ще нікому не вдавалося задовольнити. Саме задовольняючи такі (приховані) потреби ви можете перевершити очікування клієнта і тим самим виділитися з натовпу.

Тепер уявіть, що ваша компанія повністю до найменших дрібниць копіює поведінку конкурента. Таким чином в кращому разі ви зможете задовольняти лише ті потреби, які вже задовольняє ваш конкурент. Але чи є тоді сенс для клієнта звертатися по ваші послуги?

3. Сприйняття своїх клієнтів як належного

Постійна підтримка наявних ключових споживачів повинна стати частиною стратегії компанії. Тільки так ви зможете підтримувати лояльність клієнтів на належному рівні та спонукати їх продовжувати взаємодію з вашою компанією.

Ці схеми не зобов’язані бути складними. Наприклад, кав’ярня Buddha’s Belly пропонує просту, але ефективну програму отримання безкоштовної кави після п’яти покупок. Елементарно і водночас – дієво!

Важливо пам’ятати і про те, що для більшості бізнесів діє правило Парето, яке стверджує, що 20% клієнтів приносять 80% прибутку вашого бізнесу. Суть полягає в тому, щоб знати своїх найприбутковіших клієнтів і докладати усіх зусиль, щоб вони продовжували співпрацювати правила.

MUST READ:  Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

4. Неготовність працювати над своїми слабкостями

Весь ваш бізнес сильний рівно настільки, наскільки сильна найслабша його ланка.

У вас може бути винятковий продукт, але якщо ви виставите на нього неправильну ціну, не займетесь ефективною розкруткою чи дасте слабину у логістиці і просто не завезете свій шедевр до магазинів – тоді вся стратегія виявиться провальною. Тому зосереджуватися на чомусь одному, цілковито ігноруючи все інше – просто не можна!

5. Втрата ключової цілі та балансу між роботою/життям

Звісно, бізнес має неабияке значення і гарантовано вимагатиме від вас вкладання значного часу. Тому не дивно, що іноді він бере верх над вашим життям, призводячи до втрати балансу. Якщо це відбувається з вами – пам’ятайте:

1. Створіть розклад вихідних годин і свято їх дотримуйтесь.
2. Спробуйте прислухатися до порад по управлінню часом і навчіться використовувати його більш ефективно.
3. Навчіться делегувати.

Всім відомо, що переважна більшість новостворених бізнесів перестануть існувати протягом першого року. Якщо ви навчитесь визначати пастки, описані у попередніх п’яти пунктах, то суттєво збільшите свій шанс не потрапити до їх числа.