Коли створюються рекламні повідомлення – дуже важливо робити їх правильно. Єдина їхня мета: ефективно виконувати свою головну функцію – залучення клієнтів. Це не таке вже просте завдання, як може видатися на перший погляд. І якщо подивитися на масу різноманітних оголошень із різних сфер реклами, то можна виявити, що більшість із них справляється із завданням залучення клієнтів далеко не найкращим чином, стверджують автори блогу Vertical Response.
Для того, щоб досягнути бажаного результату, у рекламі повинен бути наявний заклик до дії. Ось лише деякі із можливих варіантів:
1. Пропозиція, обмежена за терміном дії
Якщо у вас є вигідна пропозиція, то серйозною мотивацією для клієнта може стати обмежений термін дії даної пропозиції. Знаючи його терміни, людина буде налаштована набагато рішучіше, адже вона розумітиме, що через деякий час зробити покупку у неї вже не вийде. Обмежений термін дії пропозиції – один із найулюбленіших підходів маркетологів, який створює підвищений попит на ті чи інші товари.
2. Обмежена кількість товару
Цей спосіб нагадує попередній і полягає в тому, що компанія пропонує на ринку обжену кількість товарів. Рідкісний і при цьому якісний товар, на який до того ж встановлена вигідна ціна, розлітається, як гарячі пиріжки.
3. Знайти свою нішу
Безкоштовні подарунки першим 100 (1000, 10000 і т. п.) покупцям – це ще один цікавий заклик до дії. При виборі правильних подарунків і хорошій рекламі можна досягнути успіху. В США такий підхід часто використовується деякими командами, щоб просто заповнити бейсбольний стадіон. Перші відвідувачі матчу отримують подарунки.
4. Безкоштовні консультації/пробні версії продукту
Багато юридичних компаній пропонують безкоштовні консультації клієнтам по телефону тільки для того, щоб вийти з ними на контакт. Вони розуміють, що після нього певний відсоток людей обов’язково захоче продовжити роботу. Ця сама система діє і в Інтернеті, де багато виробників програмного забезпечення дозволяють завантажувати пробні версії своїх продуктів, які діятимуть протягом перших 30 днів.
5. Прямий продаж
Просто скажіть, що ваш продукт “не доступний в магазинах” (якщо це справді так) і поставте на прямий продаж. Якщо потенційному клієнтові дуже потрібен ваш продукт, а знайти в магазинах його неможливо, то він постарається якомога швидше з вами зв’язатися.
6. Підкресліть безпеку споживача
Можна зробити ставку на переконанні клієнта про безпечність покупки у вас. Зазвичай це досягається обіцянкою повернення грошей протягом 30 днів без зайвих запитань. Даний підхід щодалі активніше застосовується і в Україні. Особливо, якщо врахувати, що за законом кожна людина може повернути товар в магазин протягом 14 днів.
7. Безкоштовні аксесуари до продукту
Недорогі аксесуари, які можна дарувати безкоштовно при покупці, збільшують привабливість останньої. Наприклад, продаючи крем для обличчя, можна подарувати клієнту крем для очей. Багато косметичних магазинів так поступають.
А з якими ще закликами до дії в рекламі доводилося зустрічатися вам?