Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?

Соціальні медіа як важіль бізнесу - як робити це правильно?Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.

Команда Ford вже деякий час використовувала маркетинг за допомогою соціальних медіа. Зокрема, спеціально призначений керівник напрямку з роботи з соціальними медіа Скот Монті (Scott Monty) вже давно став феноменом Твіттера і є визнаним експертом у галузі, піонером у розвитку Web 2.0 бізнес-стратегії. Йому навіть вдалося переконати виконавчого директора Ford Motor Company Алана Маллалі (Allen Mullaly), присвятити трохи свого часу безпосередньому спілкуванню зі споживачами за допомогю Твіттера.

Відео (англ.) про те, як Алан Маллалі за допомогою Скота Монті відповідає на питання, поставлені в Твіттері (самі питання також наводяться):

Проте справжній вибух у маркетинговому використанні соціальних медіа відбувся лише нещодавно, з початку 2009 року, з активним запуском попередньої маркетингової компанії машини суперміні-класу Ford Fiesta (нова модель Fiesta Mark VI, продаж якої в США планується лише з 2010 року). Ford вдалося започаткувати цілий рух (!), який називається Fiesta Movement. Суть його полягає в тому, що 100 «агентів», яких було обрано з більш як 4000 заявок, активно діляться своїм досвідом використання машини (європейський варіант Fiesta), в тому числі через соціальні медіа. «Рух за Фієсту» вже називають успіхом компанії, адже ще без фактичних продаж машини на американському ринку, компанії вдалося підняти впізнаваність бренду на рівень, який відповідає моделям, що вже присутні на ринку протягом двох-трьох років. Загалом у результаті проведених кампаній було виявлено більш як 50 000 потенційних покупців (hand raisers), 97% з яких на даний момент їздять не на машинах Ford.

MUST READ:  Як рекламістові достукатися до споживача?

Канали Fiesta Movement:
YouTube: www.youtube.com/fiestamovement
Flickr: www.flickr.com/photos/fiestamovement
Facebook: www.facebook.com/fiestamovement
Twitter: www.twitter.com/fordfiest

Інтерв’ю (англ.) зі Скотом Монті, зроблене у лютому 2009 р. каналом Fox Business, де він говорить про принципи правильного використання соціальних медіа:

Чому можна повчитися з цієї кампанії? Як на мене, найголовніші висновки такі:
– Слід більше «слухати», ніж «просувати»
– Слід використовувати різноманітні засоби медіа (тексти, фото, відео і т. д.)
– Потрібна підтримка найвищого рівня керівництва
– Слід мислити в поняттях великих «справ» – такими як «рух за…»
– Потрібні «апостоли» – люди з чітко вираженою любов’ю до продукту, які «в кайф» будуть розповідати про нього