Кілька способів заробити на медичних сервісах

Кілька способів заробити на медичних сервісахНікому не хочеться хворіти. Особливо зараз, коли до традиційної епідемії додається ще й інформаційна істерія. Звичайно ж, це доставляє масу неприємностей і турбот. У першу чергу важко знайти кваліфікованого лікаря, а ще складніше потрапити до нього на прийом. Але винахідники світу цього не сплять. Вони зрозуміли, що надавати медичні послуги сьогодні можна за допомогою web 2.0, причому так, щоб це приносило клієнтові задоволення.

Айболіт у мережі. Джей Паркінсон із Брукліну переніс своє лікування у віртуальний простір, скориставшись сучасними технологіями для прийому пацієнтів. Всі консультації він проводить за допомогою електронної пошти, відеочату та меседжерів. Відповіді на питання, що часто задають, він викладає у своєму блозі. При необхідності приїжджає до пацієнта додому або на роботу. Вартість послуг онлайн-лікаря – $500 у рік. Сюди входить інтернет-консультування плюс два відвідування хворого. За додаткові візити клієнт доплачує. Відсутність офісу дозволяє заощаджувати на оренді приміщення й найманні додаткового персоналу. Крім того, багато з людей готові платити за швидкість і доступність інформації, а оскільки більшість пацієнтів – жителі Нью-Йорка, у якому послуги традиційної системи охорони здоров’я коштують дуже дорого, сервіс Джея процвітає.

Профілактика для мозків. Як відомо, якщо не тренувати мозок, він втрачає свій «імунітет» і стає більше схильним для різних захворювань. Керуючись цим, стартап із Сан-Франциско VibrantBrains створив тренувальний центр на зразок фітнес-клуба, де допомагають підтримувати мозок у тонусі. Члени клубу тренують свої розумові здатності за допомогою різноманітних комп’ютерних програм. Клієнти VibrantBrains здебільшого – люди, народжені в 1960-х. Це покоління приділяє величезну увагу як фізичному, так і розумовому здоров’ю. Тому їх зацікавив запропонований VibrantBrains комплекс занять із поліпшення пам’яті, загострення уваги, прискорення розумового процесу, стійкості до стресів і підйому настрою. Місячний абонемент у клубі коштує $60.

MUST READ:  Невігластво як стимул для креативності

Лікарський автомат. Американцю Кену Розенблюму ідея створення автомата з медикаментами прийшла одного разу вночі, коли він бродив по місту в пошуках працюючої аптеки. Тепер його компанія InstyMeds використовує вендінг-машини для продажу прописаних ліків прямо клієнтові. Автомати дозволяють 24 години на добу продавати життєво необхідні людям медикаменти. Компанія розмістила їх у будинках клінік, офісах приватних лікарів та інших медичних закладах. Кожен автомат «заряджають» більш ніж сотнею ліків, що користуються попитом. Щоб купити ліки, людині потрібно ввести номер рецепта, дату народження й указати вид оплати (готівкою, кредиткою або переадресувати оплату на свою страхову компанію). Також автомати вирішують проблему недостачі фармацевтів і сприяють вивільненню часу в працівників аптек на професійні рекомендації, тому що тепер вони менше займаються простими замовленнями.

Милиці haute couture. Якщо у вас перелом ноги, це не означає, що ви не хочете виглядати стильно. Компанія LemonAid Crutches першою стала випускати милиці зі строкатими нашивками з тканини, кишеньками й бантиками. Лорі Джонсон, власниця компанії, вважає, що якщо щось і має потребу в дизайнерській думці, так це медичні товари. Адже видужання залежить не тільки від дій лікаря, але й від морального стану хворого. Так народилася ідея скрасити життя людям, які мають потребу в таких «помічниках» при пересуванні, і зробити на цьому невеликий бізнес. Замовити забарвлення, нашивку з тканини й обговорити деталі доставки можна на сайті компанії.

MUST READ:  Управління знанням та соціальні медіа - протистояння чи доповнення?

Передзвони за здоров’ям. Канадська компанія Myca запропонувала клієнтам вирішувати питання, що стосуються здоров’я, за допомогою мобільного зв’язку. Так, користувачі сервісу MyFoodPhone можуть сфотографувати свою їжу й вислати знімок особистому дієтологу. А служби Doctorphone і Babyphone пропонують поговорити з лікарями про здоров’я за допомогою відеоконференції. Дані про пульс і температуру тіла зберігаються в електронній медичній карті клієнта, а запис розмов можна зберігати для подальшого використання. Оплата за послуги – щохвилинна. Також Myca може передавати рахунки в страхові компанії.

Цей мобільний медичний сервіс – не єдиний. Motorola розробила телефон, за допомогою якого можна відправляти біометричні дані докторам, а HealthPia America створила телефон із глюкометром для діабетиків.

Ще один відомий он лайн-сервіс – Google Health – призначений для ведення медичних записів та історій хвороб користувачів, де кожна людина може створити свій профіль і зберігати у ньому всі свої медичні дані – від метрики до діагнозів та ліків.
Google Health надає можливість зв’язку з багатьма медичними закладами, які мають дані про пацієнта в електронному вигляді. Якщо пацієнт лікувався в таких закладах, він за допомогою особистого паролю може завантажити дані про своє лікування до Google Health. У ще більшій кількості партнерських закладів пацієнт може знайти необхідні медичні послуги. Більше того, щодо цих послуг або ліків можна отримати десяток он лайн-консультацій від різних лікарів. Так само можна отримати відгуки від інших пацієнтів про лікарів, заклади, послуги, ліки, процедури тощо. За допомогою сервісу можна знайти і необхідного лікаря – за іменем, розташуванням або спеціалізацією.