Люди VS Наймані працівники

Як підвищити мотивацію співробітниківМотивація співробітників – це той виклик, який неминуче постає перед компаніями в часи кризи. Меліса Данн (Melissa Dunn) на сторінках журналу Australian Anthill переконана, що й тут на допомогу може прийти звичайне вміння залишатися людьми у будь-якій ситуації. Вона розповідає про шість аспектів, які допомагають працівникам відчути, що керівництву не “начхати” на них, а навпаки – їхня діяльність у компанії цінується і до них ставляться з повагою. Адже, зрештою, як люди почуватимуться, так вони й поводитимуться.

Отже, кілька порад для керівників бізнесу, які допоможуть створити атмосферу мотивації в компанії:

1. Ставтесь до свого персоналу в першу чергу, як до людей, а не як до найманих працівників. Не забувайте про те, що кожен з них – індивідуальність і намагайтесь краще пізнати їх.

2. Покажіть, що ви також людина – просіть про допомогу, коли вона вам потрібна і пропонуйте її, коли вона потрібна комусь іншому.

MUST READ:  Не має значення, чи любите ви свою роботу, якщо вам подобається те, що ви робите!

3. Навіть у найбільш скрутні часи намагайтеся створити атмосферу стабільності. Розставляйте чіткі пріоритети та очікування, говоріть про очікувані результати, створюйте плани, які реально виконати.

4. Не залишайте досягнення своїх підлеглих непоміченими, винагороджуйте їх, а також спонукайте їх бути щедрими один до одного та до їхніх підлеглих.

5. Потурбуйтесь про індивідуальний позитивний зворотній зв’язок.

6. Створіть середовище, яке керуватиметься однією ціллю. Людям потрібно розуміти, навіщо вони ходять на роботу кожного ранку і куди рухається компанія.