25 типових причин, що заганяють компанії в глухий кут

Барри Мольц (Barry Moltz), предприниматель с 20-летним стажем, известный бизнес-консультант, создал уникальную формулу, позволяющую вывести бизнес из тупика и двинуться вперед. В книге “Бизнес: Restart” (How To Get Unstuck: 25 Ways to Get Your Business Growing Again) Барри приводит 25 самых распространенных ошибок, которые загоняют владельцев малого бизнеса в болото…

Читати далі →

Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом

Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…

Читати далі →

СЕО мирного і воєнного часу

Мир у бізнесі означає періоди, коли компанія має велику перевагу перед конкурентами на ключовому ринку, причому цей ринок зростає. За часів миру компанія може зосередитися на розширенні ринку і подальшому розвитку конкурентних переваг…

Читати далі →

Короткий шлях до інстинктивного вибору

У середині 1990-х одна велика сироварна компанія, здавалося, працювала за негласним принципом: ми уникатимемо корів, молочних ферм і корівників на всіх упаковках і в рекламі. Замість фокусування на тому, звідки походить їхній сир, вони просували на ринку зручність, зробивши основний акцент на попередньо подрібненому сирі та низці продуктових інновацій…

Читати далі →

Хай-тек-притча

На першому році продажу продукту (здебільшого його альфа- і бета-версій) новоявлена хай-тек-компанія розширює коло своїх клієнтів, включивши до нього технологічних ентузіастів-новаторів і одного-двох ранніх послідовників-провидців…

Читати далі →

Міф про тайм-менеджмент

Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…

Читати далі →

Довіра — основа величі

Довіра має кілька визначень, але мені подобається думати про неї як про впевненість у людині, групі людей або системі в умовах невизначеності та ризику. Довіряючи комусь, ми відчуваємо комфорт від того, що інша сторона піклуватиметься про наші інтереси чесно і компетентно…

Читати далі →

Десять принципів «заклинателів дощу»

Майкл Шульц (Mike Schultz) і Джон Дорр (John Doerr) розробили методику RAIN, щоб намітити загальну схему, маршрут, курс навчання для тих, хто хоче досягти значних результатів у сфері продажу. Книга «Rainmaking Conversation» допоможе вам підвищити їх ефективність. Якщо ж ви хочете досягти більшого і потрапити в круг еліти, вам варто серйозно поставитися до десяти принципів «заклинателів дощу»…

Читати далі →

Шість принципів менеджменту… які докорінно не вірні

Менеджеры, как со степенью МВА, так и без, склонны следовать набору максим, упрощающих их профессиональную жизнь. Например: «Держи босса в курсе дела» и «Порой лучше молить о прощении, чем просить разрешения». К сожалению, эти старые надежные принципы больше не работают…

Читати далі →