Багато концепцій, що стосуються бізнесу, передбачають взаємовиключні потреби. Наприклад, робота з клієнтами має на увазі «проштовхування» будь-якої послуги покупцеві і «витягування» його власних потреб і бажань…
Читати далі →Категорія: Business Books Quotes
Business Books Quotes
Шість ключових елементів стратегії сервісу
Головна причина, чому більшість компаній отримує низькі оцінки за обслуговування клієнтів, полягає в тому, що ці компанії не розуміють, які можливості та фінансовий ефект дає якісний сервіс…
Читати далі →Як управляти в новому світі
Кілька років тому Кейт Феррацці привіз на фестиваль Burning Man одного з найкращих у світі управлінців з автомобільної галузі (у цілях конфіденційності назвемо його Франсуа). Франсуа з’явився в спортивній сорочці, шортах кольору хакі і сповнений цікавості, хоч і присмаченої неабиякою часткою сумніву…
Читати далі →Які працівники вам потрібні?
Основоположне управлінське запитання: які працівники вам потрібні? Чи ставлю я його клієнту особисто, чи групі слухачів — я зазвичай отримую у відповідь перерахування розпливчастих позитивних характеристик на кшталт: «Потрібні продуктивні працівники. Ті, хто душею вболівають за справу. Вірні. Честолюбні. Інтелігентні. Щоб уміли ладнати з людьми. Щоб правильно дивилися на речі…»
Читати далі →4 кроки управління людьми в компанії Walt Disney
Співробітники діснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, який складається з чотирьох кроків: відбір, навчання, спілкування та турбота…
Читати далі →«Just Do It»: як продаж емоцій торжествує над продажем товарів
Слоган «Just Do It» став одним із найвідоміших. Але він є не просто фразою, що запам’ятовується; це несподіваний і парадоксальний підхід до створення бренду. Саме такі осяяння і створюють згодом великі бренди…
Читати далі →Як оцінити перспективність вашої бізнес-ідеї: 10 факторів
Якщо ви роздумуєте про створення нового бізнесу або про розширення вже наявного, вам варто промацати ґрунт, на який зібралися ступати. Джош Кауфман (Josh Kaufman), автор книги «The Personal MBA», пропонує доступний метод визначення привабливості потенційного ринку…
Читати далі →Акіо Моріта: Найкраще рішення у моєму житті
У 1955 році невелика японська компанія під назвою Sony Corporation розробила новий продукт — мініатюрний транзисторний радіоприймач ціною у $29,95. Він добре продавався в Японії, але енергійний лідер компанії Акіо Моріта не був задоволений. Йому хотілося вивести свій приймач на найбільший у світі споживчий ринок — у Сполучені Штати…
Читати далі →Шість сил, що впливають на бізнес
Аналіз успішних конкурентоспроможних компаній є статичним. Він визначає рушійні сили в кожен момент часу і допомагає пояснити, як вони впливають на благополучне та неблагополучне становище компанії. Але він мало чим може допомогти, якщо важливі зміни відбуваються за умов рівноваги цих сил…
Читати далі →Ефект сотої мавпи: сила прикладу
Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Вона нагадує нам про силу одинака, який робить щось так, як треба, — приклад може швидко поширитися, і поведінка та культура цілої команди стануть іншими…
Читати далі →