FAST: метод постановки цілей, що сприяє мисленню зростання

Ви коли-небудь відчували, що застрягли на певній цілі, не знаючи, як досягти реального прогресу? Багато методів постановки цілей можуть здаватися жорсткими або не давати достатньої іскри для мотивації…

Читати далі →

25 типових причин, що заганяють компанії в глухий кут

Барри Мольц (Barry Moltz), предприниматель с 20-летним стажем, известный бизнес-консультант, создал уникальную формулу, позволяющую вывести бизнес из тупика и двинуться вперед. В книге “Бизнес: Restart” (How To Get Unstuck: 25 Ways to Get Your Business Growing Again) Барри приводит 25 самых распространенных ошибок, которые загоняют владельцев малого бизнеса в болото…

Читати далі →

Кінь здох — злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)

У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Племінна мудрість індіанців Дакоти, що передається з покоління в покоління, саме про це…

Читати далі →

«Ефект зебри»: чому співпраця є важливою

Зебри, на перший погляд, здаються дещо химерними. Це травоїдні зграйні тварини, і їхнє природне середовище існування — це, як правило, безлісі луки або савани — зелені, жовті та бурі. Здавалося б, враховуючи хижацьку привабливість їхнього нежирного м’яса, зебри повинні намагатися більше зливатися з навколишнім середовищем за допомогою камуфляжу, щоб бути непомітними…

Читати далі →

ACE Helix: правильний підхід до прийняття рішень

Під час кожного польоту пілоти-винищувачі повинні приймати тисячі рішень, часто маючи неповну інформацію. Пілот-винищувач ВПС США і керівник тренувальних систем Хасард Лі (Hasard Lee) допоміг розробити програму для розвитку у пілотів навичок критичного мислення і психологічної стійкості, щоб переломити ситуацію на свою користь при прийнятті цих критично важливих рішень…

Читати далі →

Розкажіть свою історію світу

Як тільки ви знаходите історію і приступаєте до свого проєкту — чи то бізнес, благодійність чи навіть пошук нової роботи, — постає питання: яким чином донести історію до всіх? Найголовніше — пообіцяти собі розповідати її за будь-якої можливості. Це не випадкова частина вашого бізнесу, а основна зона, на якій потрібно зосередити увагу…

Читати далі →

10 переконань, які заважають організаційним змінам

У своїй книзі «Move Fast and Fix Things» Френсіс Фрей (Frances Frei) та Енн Моррісс (Anne Morriss) описують п’ять стратегій, які мають допомогти лідерам вирішувати найскладніші проблеми та швидко впроваджувати зміни. Їхня остання стратегія полягає у виконанні вашого плану з відчуттям невідкладності…

Читати далі →

Цінність цінностей

Ваші цінності як особистості та організації в кінцевому підсумку визначають, які дії ви вважаєте правильними. Вони — ваша полярна зірка. Ваш дороговказ. Вони визначають, які конкурентні позиції вам комфортно займати, а які ні. Які конкурентні дії слід вживати, а яких уникати…

Читати далі →

Калейдоскоп характерів керівників

Багато керівників припускаються однієї спільної помилки — сприймають компанію як якийсь механізм, яким можна керувати так само, як і, наприклад, автомобілем. Насправді ж організація — це жива система, яка розвивається за складними, не завжди зрозумілими й очевидними законами…

Читати далі →