Як дізнатися коли клієнти брешуть

Як дізнатися коли клієнти брешутьКлієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.

Читати далі →

6 якостей «правильних» співробітників

6 якостей «правильних» співробітниківДжим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.

Читати далі →

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!Якщо ви даєте людям лише те, що їм хочеться, це швидко приведе вас до банальності, зробить вас посередніми і малопомітними, — запевняє один із найпопулярніших у світі маркетологів і блогерів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin). Отже, чи дійсно не слід потурати бажанням споживача? Як завжди, красномовну та переконливу відповідь Сет дає у своєму блозі.

Читати далі →

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небоАвтори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».

Читати далі →

Успіх може бути небезпечним для компанії

Успіх може бути небезпечним для компанії“Успіх – це велика влада, яка здатна забирати у компаній мудрість і приводити її до втрати інноваційності”, – стверджує Скотт Кук (Scott Cook), засновник Intuit, одної з найуспішніших компаній Кремнієвої долини. Він вважає, що компаніям необхідно працювати за моделлю “Ощадливий стартап” (Lean startup), яка була запропонована Еріком Райсом (Eric Ries).

Читати далі →

eBay: Цінності, що приносять успіх

eBay: Цінності, що приносять успіхЧи багато ви знаєте компаній, які послідовно та неухильно дотримуються своєї місії та цінностей? eBay – одна з таких компаній. 2012-ий став найкращим роком для eBay за весь час її існування. Зробивши ставку на те, що в 1990-х роках здавалося абсурдом, компанія перетворила онлайн-продаж у процвітаючий бізнес. І продовжує нарощувати обороти, розвиваючи платформу мобільно-платіжних сервісів.

Читати далі →

Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?

Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?Між людьми, які обирають відносно безпечний кар’єрний шлях у стінах чужого офісу, і тими, хто ризикує, щоб перестати працювати “на дядю” і встати біля керма власного бізнесу, є багато відмінностей. Як з’ясували в Масачусетському технологічному інституті, одна з них – це те, як працюють їхні мізки.

Читати далі →

Що роблять люди, які досягають успіху

Що роблять люди, які досягають успіху Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри, на сторінках свого блога ділиться переліком дій та методів, що їх використовують люди, яким завжди вдається досягати своїх цілей. Ми пропонуємо скорочений переклад її порад.

Читати далі →

Як писати листи зайнятим людям

Як писати листи зайнятим людям Зайняті люди щоденно отримують сотні листів від колег, партнерів, підлеглих та друзів. Тому ймовірність того, що лист, наприклад, від стартапера до венчурного інвестора буде помічений – впевнено прямує до нуля. “Інвесторам щоденно доводиться розгрібати величезну кількість кореспонденції. Частенько вони просто видаляють всі непрочитані листи і починають все “з чистого листа”, – пише Джейсон Фрідман (Jason Freedman), засновник компанії 42Floors на сторінках журналу Business Insider.

Читати далі →

8 переконань виняткових підприємців

8 переконань виняткових підприємців Нейл Петел (Neil Patel), співзасновник двох інтернет-компаній Crazy Egg та KISSmetrics, на сторінках видання Quick Sprout ділиться своїм досвідом підприємництва. Він розповідає про вісім ключових переконань, які значною мірою визначають потенційну успішність майбутнього стартапу.

Читати далі →