Клієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
6 якостей «правильних» співробітників
Джим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.
Читати далі →Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!
Якщо ви даєте людям лише те, що їм хочеться, це швидко приведе вас до банальності, зробить вас посередніми і малопомітними, — запевняє один із найпопулярніших у світі маркетологів і блогерів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin). Отже, чи дійсно не слід потурати бажанням споживача? Як завжди, красномовну та переконливу відповідь Сет дає у своєму блозі.
Читати далі →Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо
Автори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».
Читати далі →Успіх може бути небезпечним для компанії
“Успіх – це велика влада, яка здатна забирати у компаній мудрість і приводити її до втрати інноваційності”, – стверджує Скотт Кук (Scott Cook), засновник Intuit, одної з найуспішніших компаній Кремнієвої долини. Він вважає, що компаніям необхідно працювати за моделлю “Ощадливий стартап” (Lean startup), яка була запропонована Еріком Райсом (Eric Ries).
Читати далі →eBay: Цінності, що приносять успіх
Чи багато ви знаєте компаній, які послідовно та неухильно дотримуються своєї місії та цінностей? eBay – одна з таких компаній. 2012-ий став найкращим роком для eBay за весь час її існування. Зробивши ставку на те, що в 1990-х роках здавалося абсурдом, компанія перетворила онлайн-продаж у процвітаючий бізнес. І продовжує нарощувати обороти, розвиваючи платформу мобільно-платіжних сервісів.
Читати далі →Чому підприємці так відрізняються від менеджерів?
Між людьми, які обирають відносно безпечний кар’єрний шлях у стінах чужого офісу, і тими, хто ризикує, щоб перестати працювати “на дядю” і встати біля керма власного бізнесу, є багато відмінностей. Як з’ясували в Масачусетському технологічному інституті, одна з них – це те, як працюють їхні мізки.
Читати далі →Що роблять люди, які досягають успіху
Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри, на сторінках свого блога ділиться переліком дій та методів, що їх використовують люди, яким завжди вдається досягати своїх цілей. Ми пропонуємо скорочений переклад її порад.
Читати далі →Як писати листи зайнятим людям
Зайняті люди щоденно отримують сотні листів від колег, партнерів, підлеглих та друзів. Тому ймовірність того, що лист, наприклад, від стартапера до венчурного інвестора буде помічений – впевнено прямує до нуля. “Інвесторам щоденно доводиться розгрібати величезну кількість кореспонденції. Частенько вони просто видаляють всі непрочитані листи і починають все “з чистого листа”, – пише Джейсон Фрідман (Jason Freedman), засновник компанії 42Floors на сторінках журналу Business Insider.
Читати далі →8 переконань виняткових підприємців
Нейл Петел (Neil Patel), співзасновник двох інтернет-компаній Crazy Egg та KISSmetrics, на сторінках видання Quick Sprout ділиться своїм досвідом підприємництва. Він розповідає про вісім ключових переконань, які значною мірою визначають потенційну успішність майбутнього стартапу.
Читати далі →