4 речі, які перед нами відкриває наше «незнання»

4 речі, які перед нами відкриває наше незнання Більшість людей почувають себе некомфортно, коли усвідомлюють, що мають пробіли в критичних для них знаннях. Втім, сам по собі факт “незнання” є абсолютно нормальним і навіть відкриває перед людьми нові можливості. Правильне ставлення до “незнання” може виявитися особливо корисним для підприємців, оскільки дає їм кілька переваг, пише Аделаїда Ланкастер (Adelaide Lancaster) на сторінках Forbes.

Читати далі →

Що значить бути лідером?

Аби відповісти на питання, що значить бути лідером, потрібно спершу зрозуміти, кого можна вважати лідером і які характеристики перетворюють просто посереднього керівника на по-справжньому великого лідера. Відповідь на це запитання намагаються дати автори Leadership Expert…

Читати далі →

Фобії підприємців-початківців

Фобії підприємців-початківцівКожен підприємець, який розпочинає свій власний бізнес-шлях і озброюється лише ідеєю для майбутньої справи, природно відчуває певну тривогу або навіть страх перед незвіданим, з яким йому вже скоро доведеться зіткнутися. Портал VLASBIZ.net пропонує розібратися, чи насправді так боязко починати свою справу, і аналізує основні страхи, з якими стикаються підприємці-початківці.

Читати далі →

Покоління Z здійснить революцію в освіті

Покоління Z здійснить революцію в освіті Покоління бейбі-бумерів змінило політику, покоління X здійснило революцію в сім’ї, покоління Y змінює сучасне робоче оточення, а покоління Z (тобто люди, народжені в період з 1995-го по 2010 роки) змінять підходи до освіти, переконана Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри та автор однойменного блога. На Менеджмент@БЛОЗі ми вже розміщували деякі з її статей: “Як представники покоління Y змінюють робоче середовище” та “Як утримати молодого співробітника“.

Читати далі →

Темний бік власного бізнесу

Темний бік власного бізнесу Ідея щодо створення власного бізнесу сьогодні не спадає на думку хіба що лінивому. Так вже склалося, що бути підприємцем у наш час – модно. Втім, Корбет Бар (Corbett Barr), популярний блогер та засновник компанії Insanely Useful Media, розповідає про зворотний бік підприємництва.

Читати далі →

Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»

Новорічні обіцянки та менталітет жертви Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.

Читати далі →

Очевидний, простий та можливий

Очевидний, простий та можливий “Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.

Читати далі →

Сім ознак видатного бізнесу

7 ознак видатного бізнесу Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.

Читати далі →

Ефективність великих змін

Ефективність великих змінУ більшості випадків, коли ми йдемо на якісь зміни, нам рекомендують робити це поступово. Як кажуть, перед тим, як почати ходити, спочатку вчаться повзати, а перед тим, як бігти, треба трохи пройтися. Дійсно, досить розумний підхід; але стосовно до людських відносин такий підхід може бути не найкращим.

Читати далі →