Луї Ферранте – колишній гангстер. Він був засуджений і отримав строк за те, що орудував у складі мафії. Після звільнення з в’язниці він вирішив, що деякі принципи з кримінального світу можуть допомогти домогтися успіху й у бізнесі. Видання BusinessInsider відібрало 14 найцікавіших порад з книги Луї Ферранте “Правила банди: Чому мафія може навчити законослухняних бізнесменів” (
Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом?
Багатьом людям знайоме відчуття, коли, час буквально втікає крізь пальці, неможливо нічого встигнути, а кількість справ тільки збільшується. При цьому ніяка теорія тайм-менеджменту не здатна виправити ситуацію, а в думках складається стійкий стереотип, що часом взагалі неможливо керувати.
Читати далі →Чому менеджери можуть навчитися у сомалійських піратів?
Розмовляючи про бізнес та стратегію, управлінці полюбляють використовувати різноманітні аналогії із військової сфери. Проте, Девід Джеймс (David James), професор Henley Business School, вважає, що більш доречним було б порівняння малого бізнесу із невеликими збройними угрупуваннями на зразок сомалійських піратів. Свою теорію він розкриває на сторінках видання The Economist.
Читати далі →Скільки коштує посмішка?
Як відомо, посмішка – невід’ємний елемент у діловому етикеті. Питанням, скільки ж вона насправді коштує, задалися дослідники з Бангорського університету. За їхніми підрахунками, ціна однієї посмішки становить не багато не мало … $0,43.
Читати далі →Помилки стартаперів, які вбивають бізнес
Які помилки роблять стартапери? Що заважає цікавим ідеям перетворитися на повноцінні бізнес-проекти? Антон Гладченко, один із дописувачів блога BizTimes, проаналізував західні бізнес-видання, такі як Fortune, Inc. та Forbes і склав перелік із шести основних помилок.
Читати далі →Дев’ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартап
Інвестор, програміст, письменник і підприємець Джеймс Алтачер (James Altucher) написав шість книг про інвестування, створив і продав кілька компаній. У блозі TechCrunch він ділиться своїм досвідом і пропонує вашій увазі поради щодо того, як вдало продати стартап.
Читати далі →Чого не знають про себе люди із покоління «Y»?
Покоління “Y” – це ті молоді люди, які сьогодні надзвичайно активно входять в робоче середовище. Про їхні “нестандартні” цінності та поведінку написано чимало статей та складено “міфів”. Насправді ж ці люди не так вже й сильно відрізняються від своїх старших колег, навіть якщо самі про це не здогадується, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.
Читати далі →Конструктивна критика в бізнесі
Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.
Читати далі →11 принципів успіху Томаса Ліптона
Читаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.
Читати далі →Довіра як бізнес-кейс, частина 2
Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.
Читати далі →