Я вас навчу! Або Поради колишнього гангстера законослухняним підприємцям

Я вас навчу! Або Поради колишнього гангстера законослухняним підприємцямЛуї Ферранте – колишній гангстер. Він був засуджений і отримав строк за те, що орудував у складі мафії. Після звільнення з в’язниці він вирішив, що деякі принципи з кримінального світу можуть допомогти домогтися успіху й у бізнесі. Видання BusinessInsider відібрало 14 найцікавіших порад з книги Луї Ферранте “Правила банди: Чому мафія може навчити законослухняних бізнесменів” (Mob Rules: What the Mafia Can Teach the Legitimate Businessman).

Читати далі →

Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом?

Чому ви ніяк не можете навчитися керувати власним часом? Багатьом людям знайоме відчуття, коли, час буквально втікає крізь пальці, неможливо нічого встигнути, а кількість справ тільки збільшується. При цьому ніяка теорія тайм-менеджменту не здатна виправити ситуацію, а в думках складається стійкий стереотип, що часом взагалі неможливо керувати.

Читати далі →

Чому менеджери можуть навчитися у сомалійських піратів?

Чому менеджери можуть навчитися у сомалійських піратів? Розмовляючи про бізнес та стратегію, управлінці полюбляють використовувати різноманітні аналогії із військової сфери. Проте, Девід Джеймс (David James), професор Henley Business School, вважає, що більш доречним було б порівняння малого бізнесу із невеликими збройними угрупуваннями на зразок сомалійських піратів. Свою теорію він розкриває на сторінках видання The Economist.

Читати далі →

Скільки коштує посмішка?

Скільки коштує посмішка?Як відомо, посмішка – невід’ємний елемент у діловому етикеті. Питанням, скільки ж вона насправді коштує, задалися дослідники з Бангорського університету. За їхніми підрахунками, ціна однієї посмішки становить не багато не мало … $0,43.

Читати далі →

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес

Помилки стартаперів, які вбивають бізнес Які помилки роблять стартапери? Що заважає цікавим ідеям перетворитися на повноцінні бізнес-проекти? Антон Гладченко, один із дописувачів блога BizTimes, проаналізував західні бізнес-видання, такі як Fortune, Inc. та Forbes і склав перелік із шести основних помилок.

Читати далі →

Дев’ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартап

Дев'ять важливих порад для тих, хто хоче продати стартапІнвестор, програміст, письменник і підприємець Джеймс Алтачер (James Altucher) написав шість книг про інвестування, створив і продав кілька компаній. У блозі TechCrunch він ділиться своїм досвідом і пропонує вашій увазі поради щодо того, як вдало продати стартап.

Читати далі →

Чого не знають про себе люди із покоління «Y»?

Чого не знають про себе люди із покоління Y Покоління “Y” – це ті молоді люди, які сьогодні надзвичайно активно входять в робоче середовище. Про їхні “нестандартні” цінності та поведінку написано чимало статей та складено “міфів”. Насправді ж ці люди не так вже й сильно відрізняються від своїх старших колег, навіть якщо самі про це не здогадується, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.

Читати далі →

Конструктивна критика в бізнесі

Конструктивна критика в бізнесі Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.

Читати далі →

11 принципів успіху Томаса Ліптона

11 принципів успіху Томаса ЛіптонаЧитаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.

Читати далі →

Довіра як бізнес-кейс, частина 2

Довіра як бізнес-кейс, частина 2Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.

Читати далі →