Мозковий штурм зменшує креативність?

Мозковий штурм зменшує креативність?Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.

Читати далі →

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»?

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.

Читати далі →

Мудра візія

Мудра візія Відновлюючись після рецесії, лідери бізнесу повинні ще раз задатися запитаннями, як уникнути скрутної економічної ситуації в майбутньому. Шон Сміт (Shaun Smith), один з дописувачів журналу Management Issues, переконаний, що для цього їм потрібно: сфокусуватися на зростанні прибутку, замість того, щоб скорочувати витрати; на частці ринку, замість вартості; і на пошуку правильних людей, замість того, щоб непомірно розростатися.

Читати далі →

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу Якщо ви добре підготувалися до співбесіди, тоді з легкістю розповісте потенційному роботодавцю історію своєї кар’єри та не забудете згадати про всі досягнення на робочому місці. Більшість людей вважають, що цього достатньо, щоб саме вони стали найбільш бажаними кандидатами на посаду. Втім, на жаль, багато хто забуває про ще один надзвичайно важливий аспект успішної співбесіди – вміння слухати!

Читати далі →

Відволікаючі фактори: Як їх уникнути?

Відволікаючі фактори Кожен офісний працівник, безперечно, знає, скільки можливостей для марнування робочого часу пропонує інтернет, починаючи із соціальних мереж та поштових сервісів і закінчуючи онлайн-іграми та інтернет-магазинами. Як же припинити цей надмірний “апетит” до відволікань? Про це розповідають автори видання Untemplater, пропонуючи п’ять корисних порад.

Читати далі →

Ціннісна складова управлінського арсеналу

Ціннісна складова управлінського арсеналу Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії, чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими. Власне, вони відповідають за спосіб прийняття рішень, є засадничими у формуванні організаційної та бізнес-культур, впливають на емоційну складову в динаміці розвитку подій в організації. Більше того – так чи інакше, стратегічні рішення, і, власне, сама стратегія часто безпосередньо залежить від ціннісної орієнтації системоутворюючих людей в компанії. І вже зовсім неможливо обійтись без цього при серйозних, трансформаційних змінах в компаніях.

Читати далі →

Як визначити, що компанія занепадає

Як визначити, що компанія занепадає Вільям Фішер (William Fisher), один з авторів журналу Hospitality, переконаний, що зазвичай вистачає всього однієї-двох хвилин спілкування з персоналом компанії для того, щоб визначити, на якій стадії вона знаходиться (на стадії зростання чи на стадії занепаду). Він розповідає про шість основних “нефінансових” індикаторів, які свідчать про те, що компанія “падає у прірву”.

Читати далі →

5 причин неефективності вашого керівника

5 причин неефективності вашого керівника Можливо вам доводилося спостерігати, що рішення у вашій компанії приймаються спонтанно і часто ви самі не можете пояснити, чому керівник поступає так, а не інакше. Причиною цьому далеко не завжди є хитрі плани топ-менеджменту, які нам, простим людям, не зрозуміти. Іноді це свідчить про неефективність керівника. Принаймні, так вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), один з дописувачі блогів Forbes.

Читати далі →

Керівник-песиміст – доля українського бізнесу?

Керівник-песиміст - доля українського бізнесу?Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.

Читати далі →

Як втратити клієнта: 7 простих кроків

як втратити клієнта Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.

Читати далі →