Акіо Моріта: Найкраще рішення у моєму житті

У 1955 році невелика японська компанія під назвою Sony Corporation розробила новий продукт — мініатюрний транзисторний радіоприймач ціною у $29,95. Він добре продавався в Японії, але енергійний лідер компанії Акіо Моріта не був задоволений. Йому хотілося вивести свій приймач на найбільший у світі споживчий ринок — у Сполучені Штати…

Читати далі →

Що таке антикрихкість?

Деяким речам шок іде на користь; вони розквітають і розвиваються, cтикнувшись із коливаннями, випадковістю, безладом, стресом, любовними пригодами, ризиками, невизначеністю. Це поширене явище, але в нашій мові немає антоніма до слова «крихкий». Назвімо цю властивість «антикрихкістю»…

Читати далі →

7 саморуйнівних звичок хороших компаній

На шляху до успіху багато компаній набувають масу шкідливих звичок, тобто формують для себе певні стереотипи поведінки, які зрештою виявляються згубними для них, — стверджує професор Джагдіш Шет (Jagdish Sheth), визнаний авторитет у сфері глобальної конкуренції та стратегічного мислення…

Читати далі →

Дванадцять стандартних форм цінності

Цінність — це не властивість речей. Вона всередині нас, вона — те, як реагує людина на зміну життя, — говорив австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того аби успішно продавати цінності, необхідно точно з’ясувати, яку саме форму вони мають набувати, щоб за них захотіли платити…

Читати далі →

Принципи лідерства генерала Паттона

Джордж С. Паттон-молодший (George S. Patton, Jr.) був генералом, якого німецьке верховне командування вважало найнебезпечнішим у Другій світовій війні. Відомий своїм пихатим стилем, він здебільшого робив це для того, щоб показати впевненість у собі і своїх військах…

Читати далі →

Ворог бізнесу

Бізнес має ворога, нещадного і віроломного: якщо його вчасно не помітити і не почати з ним боротися, невдовзі вашу компанію буде не впізнати — вона порине в хаос. Цей ворог — шум…

Читати далі →

Цінності — це огорожі

Стійке лідерство ґрунтується на позитивних цінностях, які формують наш характер. А самі цінності подібні до огорож, — вважає Майкл МакКінні (Michael McKinney), президент M2 Communications і LeadershipNow. Коли ми їдемо, ми знаходимо огорожі у зонах небезпеки чи невизначеності. Вони розміщені там, щоб утримати нас на дорозі, а не відправити до кювету або скинути зі скелі…

Читати далі →

Стратегія переговорів win-win

Ми можемо самі цього не усвідомлювати, але протягом дня ми постійно вступаємо в різного роду переговори. Будь-які переговори — це може бути і обговорення знижки на доставку піци, і бесіда про підвищення зарплати на роботі або ж просто вибір фільму для перегляду ввечері — приводять вас до одного з п’яти можливих результатів…

Читати далі →

Як розпізнати розумну людину: метод Джеффа Безоса

Як і будь-яка розумна людина, засновник Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) схильний оточувати себе іншими розумними людьми, які поділяють його бачення і здатні втілити в життя його ідеї. Але як же йому вдалося знайти і зібрати всіх цих людей під крилом Amazon? Відповідь Безоса на це питання виявилася простою, але далеко не очевидною…

Читати далі →

Принципи авокадо

Відомий маркетолог, підприємець, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі поділився черговою простою мудрістю у формі метафори про шлях до успіху…

Читати далі →