Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.
Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Портрет українського власника бізнесу
Для чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.
Сім способів захисту від шахрайства
Сумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.
Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)
Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.
Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?
Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.
Дещо про природу ролі першої особи (частина І)
Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!
Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.
Чи можливо ефективно працювати вдома?
Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.
Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху
Я вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.