Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів

Негатив сильніший, ніж позитив, у 5 разів “Негативні події, досвід та інформація мають вп’ятеро сильніший вплив на людей, ніж позитивні”, – пише Роберт Саттон (Robert Sutton) у своєму блозі. Тому не дивно, що на негатив люди завжди реагують куди більш гостро та болісно. Сам автор частково дотикається до цієї теми у своїй книзі “Правило «жодних покидьків»” (The No Asshole Rule) і пояснює, чому важливо, щоб у корпоративному середовищі було якомога менше (а в ідеалі – зовсім не було) людей із негативним сприйняттям оточення. Адже вони заражають своїм негативізмом інших!

Читати далі →

Кілька слів про лідерів

Кілька слів про лідерів Ефективні лідери бізнесу завжди мислять про свої функції через призму поняття “ми”, а не “я”. Генерал Джордж Паттон (George Patton) в минулому дуже образно і точно окреслив поняття команди, порівнявши її з армією: “Армія – це команда. Вона живе, їсть і спить, як команда. У ній немає “я”, є тільки “ми”, – пишуть у журналі Entrepreneur.

Читати далі →

Показники, про які повинен знати кожен бізнес

Показники, про які повинен знати кожен бізнесЩо спільного між хорошим продавцем та хорошим керівником? І той і інший знають свої показники. Хороший продавець без сумнівів дасть відповідь на запитання, скільки телефонних дзвінків йому потрібно зробити, щоб домовитися про зустріч, і скільки переговорів провести, щоб укласти угоду. Хороший продавець не гадає і не сподівається – він просто знає, скільки зусиль необхідно для досягнення того чи іншого результату.

Читати далі →

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовник

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовникТрадиційне уявлення людей про лідерів зазвичай передбачає образ керівника – тобто людини, офіційно наділеної владою. Втім, бути лідером – не завжди означає мати офіційну посаду, офіційне визнання і відповідний запис у трудовій книжці. В реальності лідерство потребує всього лише готовності виділитися з натовпу і допомогти іншим людям досягнути встановлених цілей.

Читати далі →

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими Ми живемо у світі, сповненому мільйонами можливих відволікаючих факторів, стресів, випадковостей та миттєвих “важливих” речей. Чи можливо, попри всі ці перешкоди, залишатися сфокусованими. Відповідь на це запитання намагається дати юрист Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak) на сторінках журналу Australian Anthill. Вона пропонує п’ять простих і водночас дієвих технік, які допоможуть залишатися сфокусованими?

Читати далі →

«Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними

«Ефект Матвія» або Як речі стають віруснимиМетт Роудс (Matt Rhodes), директор по роботі з клієнтами компанії Freshnetworks (Великобританія), розмірковує про так званий «Ефект Матвія», теорії, що ті, хто мають владу або економічний і соціальний капітал, можуть легко примножити ці ресурси.

Читати далі →

Перший послідовник – найважливіша цінність для лідера

Перший послідовник - найважливіша цінність для лідера Можливо, ми дещо перебільшуємо вплив лідерів на суспільство. Адже не лідер, а саме перший послідовник робить можливим лідерство, як таке… Щоб зрозуміти, що мається на увазі, слід переглянути відео Дерека Сіверса (Derek Sivers), в якому він надзвичайно влучно і коротко описує основні принципи лідерства.

Читати далі →

Вузька спеціалізація чи широкі знання?

Вузька спеціальність чи широкі знання?Що краще – детально освоювати вузьку спеціальність чи мати широкі знання на багато тем? Особисто я завжди був прихильником спеціалізації, вважаючи, що людина просто не здатна досконало засвоїти багато галузей знань. Втім, Мет Гартланд (Matt Gartland), один із дописувачів блога Untemplater, вважає інакше. Він посилається до стародавніх часів, коли наші далекі предки лише починали створювати те, що сьогодні зветься людиною.

Читати далі →

Чому важливо мислити довгостроковими категоріями?

Чому важливо мислити довгостроковими категоріямиРосійський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.

Читати далі →

Що таке «хороша бізнес-модель»?

Що таке хороша бізнес-модельОдин із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”

Читати далі →