Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії
Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.
Читати далі →Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…
Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.
Читати далі →Який тип мотивації оберете ви?
Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.
Читати далі →Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас
Утримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.
Читати далі →Чому можна навчитися у простого вуличного торговця
Шон Рейн (Shaun Rein), власник консалтингової компанії China Market Research Group, на сторінках Forbes Russia ділиться трьома уроками в сфері управління бізнесом, які дав йому… простий вуличний торговець, його герой і справжній приклад для наслідування.
Читати далі →15 запитань на співбесіді в Google
Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.
Читати далі →Гумор під час співбесіди
В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).
Читати далі →Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му
У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.
Читати далі →Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцеві
Аніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.
Читати далі →