8 способів підприємницького самосаботажу

8 способів підприємницького самосаботажу Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.

Читати далі →

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.

Читати далі →

Який тип мотивації оберете ви?

Який тип мотивації оберете ви Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.

Читати далі →

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули васУтримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.

Читати далі →

Чому можна навчитися у простого вуличного торговця

Чому можна навчитися у простого вуличного торговцяШон Рейн (Shaun Rein), власник консалтингової компанії China Market Research Group, на сторінках Forbes Russia ділиться трьома уроками в сфері управління бізнесом, які дав йому… простий вуличний торговець, його герой і справжній приклад для наслідування.

Читати далі →

15 запитань на співбесіді в Google

15 запитань на співбесіді в Google Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.

Читати далі →

Гумор під час співбесіди

Гумор під час співбесіди В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).

Читати далі →

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.

Читати далі →

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцеві

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцевіАніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.

Читати далі →