Рецесія тут ні до чого…

Рецесія тут ні до чого Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.

Читати далі →

Життя в більш ніж одному світі

Життя в більш ніж одному світіПротягом останніх місяців у бізнес-виданнях було опубліковано багато статей про Пітера Друкера (Peter Drucker), якому у листопаді цього року виповнилося б 100 років. Цей впливовий бізнес-мислитель був сучасником декількох економічних епох і є автором багатьох понять і принципів, які стали загальноприйнятими у світі бізнесу. Здебільшого спогади про Друкера стосуються його ключової ролі для менеджменту і маркетингу, але при цьому ніби на задньому плані лишаються його численні ідеї про управління собою, а в них також можна віднайти багато цінного і корисного.

Читати далі →

Сет Годін: Час змінити молоток

Сет Годін: Час змінити молотокЯкщо вірний вираз про те, що для людини з молотком кожна проблема схожа на цвях, дуже корисним буде питання: «Який у вас молоток?»

У великих телемережах користуються телемолотком. У кабінеті хірурга молотком є скальпель. У фармацевта молоток – це бесіда, а в судді, напевно, в’язниця.

Читати далі →

Сила «продуктивної ліні»

Сила продуктивної лініАмериканський фантаст Роберт Хайнлайн (Robert Heinlein) колись сказав: “Прогрес здійснюється не найбільш терплячими, наполегливими та працьовитими. Він здійснюється лінивими людьми, які намагаються відшукати простіших способів досягнути того чи іншого результату”. У Management Issues пропонується цікавий підхід до вирішення проблеми ефективності (успішного фінішування проектів) в компаніях із використанням концепції продуктивної ліні.

Читати далі →

Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

Читати далі →

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджменту

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджментуУ травні 2008-го року група з 35-ти учених і практиків в області менеджменту – у тому числі такі гуру як Кріс Арджиріс (Chris Argyris), Генрі Мінцберг (Henry Mintzberg), Пітер Сенге (Peter Senge), Гарі Хамел (Gary Hamel) і Кевін Келлі (Kevin Kelly) – провели два чудових дні в Half Moon Bay, штат Каліфорнія, де створили своєрідний доволі амбіційний план розвитку менеджменту.

Читати далі →

Принципи створення видатної компанії

Принципи створення видатної компаніїКомпанію Infosys, світового лідера у сфері ІТ-аутсорсингу, називають не інакше як індійське економічне чудо. Нараяна Мурті (Narayana Murthy), засновник і беззмінний глава корпорації до 2006 року, починав бізнес із 250-ти доларів, позичених у дружини. Зараз капіталізація Infosys становить більше 30-ти мільярдів доларів. Вашій увазі пропонується п’ять принципів створення видатної компанії від Нараяна Мурті.

Читати далі →

Менеджмент у стилі Google – дитинство скінчилося?

Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?Всі менеджери, які почуваються у своїх компаніях так, ніби вони сидять в окопах під час затяжної позиційної війни, дуже заздрять Google, і справа тут не лише у захмарних зарплатах. Головна причина – в тому, наскільки інноваційною є ціла атмосфера Google. Але чи насправді підходу Google достатньо, щоб довести блискучі ідеї до цілісної реалізації?

Читати далі →

Лідерство – це священна віра

Лідерство - це священна віра В одному зі своїх останніх виступів, Том Пітерс (Tom Peters) описує лідерство як священну (до)віру (sacred trust), про що також згадується у блозі TomPeters.com. Він переконаний, що рішення керувати людьми – це рішення бути відповідальним за їхнє зростання та розвиток. А тому керівників багатотисячних компаній чи відділів, які погоджуються змінити свою посаду за додаткових $50 чи $100 тисяч на рік, не можна охарактеризувати інакше, ніж покидьками. У кращому разі – вони махінатори. Але аж ніяк не лідери.

Читати далі →

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →