Парадокс Спайдермена

Відомий маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі нарікає на те, що більшість людей готові відмовитися від можливостей, аби не нести відповідальності…

Читати далі →

Повзучий детермінізм або ефект «Я так і знав!»

Повзучий детермінізм (creeping determinism), також відомий як помилка хайндсайта (hindsight bias) або ефект «Я так і знав!» (knew-it-all-along effect) — схильність розглядати події, що вже стались, як більш передбачувані, ніж вони були до того, як трапились. Його суть полягає в тому, що людина сприймає спрощено і очевидно ті факти, підсумки яких він уже знає…

Читати далі →

Матриця Ейзенхауера

Матриця Ейзенхауера — це простий інструмент, що допомагає уникнути стану аналітичного паралічу, котрий виникає щоразу, коли ви навіть не знаєте, з чого почати. Використання матриці допомагає не просто розібратися в справах, але і знизити емоційне навантаження. Згодом, засвоївши принципи цієї концепції, можна навчитися легко і швидко визначати різницю між важливим, терміновим, другорядним і непотрібним…

Читати далі →

Закон Мерфі в бізнесі

Закон Мерфі має подвійний ефект: з одного боку, дозволяє підготуватися до гіршого, з іншого — може виховати параноїдальне ставлення до світу. Щоб не сталося другого, потрібно, перш за все, ставитися до цього принципу з гумором. Але і не забувати, що раціональне зерно в ньому теж присутнє…

Читати далі →

Думай інакше та не будь злим: бізнес-мантри відомих брендів

Мантра — це короткий вираз (мотто, девіз), що передає суть корпоративної культури. На відміну від рекламних кампаній чи слоганів, спрямованих на споживача, бізнес-мантри допомагають компаніям тримати фокус, а співробітникам — приймати рішення відповідно до цілей компанії та комунікувати культуру компанії…

Читати далі →

17 звичок, яких повинен позбутися кожен лідер

Справжнє лідерство — це відмінний менеджмент, прекрасні співробітники, чудові клієнти і великі компанії. Відомий маркетолог, автор книги “Вийди за межi” (EDGY Conversations) Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt) сформулював кілька невірних очікувань, правил і підходів, які заважають досягти такого рівня майстерності…

Читати далі →

Як вести переговори з неадекватними людьми

Ми всі час від часу стикаємося з людьми, які поводяться неадекватно — хамлять, уникають конструктивного діалогу, обманюють. Як спілкуватися з такими співрозмовниками, знає психіатр із 30-річним стажем Марк Ґоулстон (Mark Goulston), автор книги «Як розмовляти з мудаками. Що робити з неадекватними і нестерпними людьми у вашому житті» (Talking to Crazy. How to Deal with the Irrational and Impossible People in Your Life)…

Читати далі →

Джек Ма про «пастку бідності»

Джека Ма порівнюють із Рокфелером і називають іконою для власників китайських підприємств. Його компанія Alibaba — глобальна імперія електронної торгівлі й одна з найдорожчих компаній світу — конкурує з Walmart, Amazon та eBay, щорічно збільшуючи як обсяги продажу, так і кількість клієнтів. Багато епітетів, чи не так?..

Читати далі →