У світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Успіх компанії: орел або решка
У багатьох “суперуспішних” компаніях по суті немає нічого особливого, стверджує професор MIT’s Sloan School Ребекка Хендерсон (Rebecca Henderson). Дослідники шукають закономірності там, де їх немає. Вони переважно займаються не наукою, а астрологією.
Читати далі →Еволюція логотипів (в Інтернеті та поза ним)
Будь-який бізнес із часом змінюється. Він пристосовується до мінливих зовнішніх обставин і, якщо йому це вдається – зростає! Навіть еволюція логотипів в Інтернеті має свої закони. Нижче наведені кілька прикладів того, як змінювалися логотипи відомих інтернет-компаній протягом останнього десятиліття. Уважний відвідувач, безперечно, зверне увагу на те, що всі вони обросли елементами так званої “веб-2.0 графіки” (випуклості, ілюзія об’єму, світлі плями та відблиски).
Читати далі →Найефективніше вибирати співробітників для підвищення… випадковим чином
“Кожен член ієрархічної організації просувається по службі досягаючи рівня некомпетентності”. Це відоме правило підтверджене навіть математично. І також показує, що найефективніше вибирати співробітників для підвищення… просто випадковим чином.
Читати далі →Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?
Чому, йдучи на загальну робочу нараду і проводячи там по 2-3 години, ми несподівано виявляємо, що кожна людина виходить із наради з абсолютно різними уявленнями про тему дискусії. Можливо, так відбувається тому, що у сучасному світі, переповненому інформацією та комунікацією, ми прислухаємося лише до тих точок зору та повідомлень, які хочемо почути, і абсолютно ігноруємо всі інші? Таке припущення роблять автори журналу Management Issues.
Читати далі →10 великих відмінностей між випускниками програм MBA та підприємцями
Період радикальних змін в економічному середовищі, через який ми проходимо, відкриває все більше можливостей для підприємців. Але чи можна навчитися підприємливості? І чи вчать підприємливості програми MBA? Автори блогу Select Courses наводять міркування про те, чим відрізняються учасники програм MBA та природжені підприємці.
Читати далі →Світ старіє… а бізнес цим користується!
За даними ООН останнім часом кожне десятиліття збільшує тривалість життя людини на кілька років. Якщо порівняти сучасну тривалість життя з тим, скільки жили наші предки всього лише 100 років назад – різниця буде не те, що відчутною, а по-справжньому вражаючою. Сьогодні середня тривалість життя чоловіка вже досягнула 65 років, тоді як жінки живуть на 5 років довше.
Читати далі →5 уроків рецесії для стартапів
Підтримка життєдіяльності стартапу під час економічної кризи може бути зовсім не простим завданням. Навіть для того, щоб “просто залишатися на місці” потрібно “бігти зі всіх ніг”. Але амбітні підприємці – це не той народ, який задовольниться “виживанням” – вони прагнуть розвитку та процвітання, переконаний Раян Хілі (Ryan Healy) один із авторів блога Employee Evolution. Він ділиться уроками, які варто засвоїти стартапам під час рецесії.
Читати далі →Пожинання плодів
Сучасна турбулентність у суспільстві та бізнесі – золотий час для стартапів. Та проте започаткування нових проектів – далеко не прямолінійна справа і потребує розвиненого бізнес-чуття. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про особливості процесу започаткування нового стійкого бізнесу.
Читати далі →13 порад стартаперам від Пола Грема
Пол Грем (Paul Graham) належить до найвідоміших осіб у світі високих технологій. Він створив цілу плеяду успішних стартапів і періодично ділиться корисними порадами для підприємців, які лише розпочинають свої проекти. Нижче наведені 13 ідей, які були озвучені в порадах Пола.
Читати далі →