Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента

Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурентаУ 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.

Читати далі →

Персональний брендінг – вроджена риса молодшого покоління

Персональний брендінг - вроджена риса молодшого поколінняЦікавою статтею на сторінках блогу Brazen Careerist ділиться Ден Шоубел (Dan Schawbel) – 25-річний гуру брендінгу, який на власному прикладі доводить свої ж твердження. На його глибоке переконання персональний брендінг, який вирізняє індивідів із натовпу завдяки артикуляції ними певної унікальної пропозиції цінності (професійної або індивідуальної) став важливим аспектом сучасного життя. Втім, хоча його важливість визнають люди всіх поколінь, більшого успіху у сфері персонального брендінгу досягають молодші люди – представники так званого “покоління Y”.

Читати далі →

Принципи платників податків

Принципи платників податківЕфективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.

Читати далі →

Перфекціонізм: Добре чи ні?

Перфекціонізм: Добре чи ні?Перфекціонізм (тобто бажання людини досягнути ідеального результату у будь-якій діяльності) лише на перший погляд здається позитивним явищем. По суті ж це “злодій”, який пожирає ваш час та енергію, не даючи нічого взамін. Як наслідок – він призводить до стресу, постійного відчуття напруги та виснаження. А результатом перфекціонізму стають не “перфектно” (тобто досконало) виконані завдання та проекти, а відсутність будь-якого результату взагалі, пишуть автори Management Issues.

Читати далі →

Невидима конкурентна перевага

Невидима конкурентна перевагаБізнеси постійно перебувають у стані пошуку конкурентної переваги. Вони постійно намагаються дати відповідь на запитання: “Яким чином ми можемо стати найкращими в очах наших клієнтів?” На тему конкурентної переваги написано безліч літератури. Але сьогодні мені хотілося б поділитися думкою, опублікованою на відомому ресурсі Тома Пітерса (Tom Peters). Йдеться про “невидиму” конкурентну перевагу, якої можливо досягнути тільки у довгостроковому розрізі.

Читати далі →

Життя у Платонівській печері

Життя у Платонівській печеріОдин із найвідоміших філософів бізнесу в світі, Том Морріс нещодавно розпочав вести записи у блозі інтернет-видання The Huffington Post. Автор численних популярних книжок про значення філософії і практичної мудрості для нашої професійної діяльності і життя (назва однієї з найвідоміших – “Якби Арістотель керував General Motors“), Том Морріс завжди викликає вибух натхнення у всіх, хто з ним спілкується. В останньому пості філософ розмірковує про образ Платонівської печери та його значимість для пояснення сьогоднішньої ситуації.

Читати далі →

Бізнес-школа майбутнього від Ріната Ахметова

Бізнес-школа майбутнього від Ріната АхметоваУ 2006-му році ми писали про створення “українського Гарварда”, спонсованого Фондом Віктора Пінчука. Київська школа економіки – так доволі скромно звучить український “аналог Гарварда”, де на даний момент навчається близько 40 студентів. Як кажуть, не той калібр, особливо якщо порівняти з масштабним проектом російського олігарха Рубена Варданяна, президента створеної їм у тому ж році Московської школи управління СКОЛКОВО.

Читати далі →

Наявність власного житла веде до безробіття…

Наявність власного житла веде до безробіття...Надзвичайно цікавими даними дослідження британського економіста Ендрю Освальда ділиться Антон Гладченко у блозі BizTimes. А присвячене воно власності та безробіттю. Виявляється, що наявність власного житла негативно впливає на показники працевлаштування в країні. Чи, простіше кажучи, чим більше людей володіє нерухомістю, тим вищий рівень безробіття!

Читати далі →

“Термінатори” в бізнесі, або Чому звичайним працівникам варто остерігатися роботів?

Термінатори в бізнесі, або Чому звичайним працівникам варто остерігатися роботів?Той факт, що рано чи пізно людство таки створить “ідеальну” машину – робота, який зможе виконувати практично будь-який різновид фізичної діяльності, доступної сьогодні тільки людям – не викликає сумнівів. Вже зараз існує безліч роботів, які так чи інакше виконують частину обов’язків, які раніше лягали на плечі працівників. Численні автоматизовані конвеєри, хірургічні машини, не кажучи вже про комп’ютерні мережі – це по-суті роботи, які спрощують наше життя.

Читати далі →

Не варто плутати…

Не варто плутати…Якщо працівникові, або що навіть гірше – керівнику – притаманні дві такі риси, як “розум” і “лінь”, тоді він може обґрунтувати практично будь-який свій недостойний вчинок достойними причинами. Тому вам варто навчитися розпізнавати такі хитрі інтерпретації. І не тільки у своїх підлеглих – а насамперед – у собі самому, стверджує автор блога Life Beyond Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →