Раніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Особливості звільнення по-українськи
Пам’ятаєте завдання з трьома невідомими? Там потрібно було зробити вибір між менеджерами А, Б, В. Напевно, Вам здалося, що воно із якогось тренінгу або навіть із кейсу МВА. Цілком ймовірно, що є подібні завдання, які служать елементом навчання менеджерів-управлінців. Але моє завдання з реального життя, і в ньому (в житті) цілком реальний директор звільнив не менш реального менеджера. Кого звільнили і яким чином – читайте далі.
Читати далі →Мільйони під ногами?
Я багато разів ловив себе на думці, що ідеї, які приносять гроші, настільки прості, що буквально лежать під ногами. Якось Олександр Реп’єв, відомий російський маркетолог, зазначив, що іноді перш ніж замовляти дорогу рекламну кампанію треба звернути увагу, чи почистили лід на сходах у ваш офіс. Інакше клієнти, які кинуться за вашим товаром у результаті реклами, розіб’ють собі лоби.
Читати далі →Команда Management.com.ua здобула перемогу на турнірі “Що? Де? Коли? для управлінців”!
У середу 4-го лютого відбувся вже другий щорічний турнір “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований інтернет-проектом Innovations.com.ua. Якщо ви пам’ятаєте – минулого разу команді “Management.com.ua” вдалося посісти третє місце у змаганні. Цього ж разу результат виявився ще більш вражаючим: у напруженій боротьбі, йдучи “нога в ногу” з найближчим переслідувачем (командою “S.H.A.” (Голден Телеком)), команді Management.com.ua таки вдалося здобути перемогу.
Читати далі →Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомими
Дуже часто по телевізору і в Інтернеті зустрічаються фрази типу “криза розставить все по місцях – нероби, ліниві та інший офісний планктон будуть звільнені/скорочені”. Але чи так все просто, як здається?
Пропоную відповісти на це питання кожному самостійно. Задача, яку слід вирішити, проста і складна водночас. Із 3-х співробітників, які працюють, треба скоротити лише одного – це просто. Але кого саме – це важко.
Умови задачі читайте в цьому пості. Мені дійсно дуже цікаво, кого оберете Ви.
Читати далі →Найпровокаційніші прогнози на 2009 рік
Робити прогнози – невдячна справа. Особливо в епохи великих змін. Прогнози часто не збуваються тому, що люди, дізнавшись про негативне “пророцтво”, можуть докласти зусиль для того, щоб воно не справдилося, а позитивні прогнози можуть не враховувати багатьох “підводних каменів” сучасного бізнесу та технологій. Але тим не менше, нас усіх цікавлять тренди. Роблячи прогноз, ми фіксуємо і свої очікування від майбутнього, і своє розуміння нинішніх світових тенденцій.
Читати далі →Кіно, яке допомагає в тяжкі часи
Рано чи пізно для кожного з нас настають тяжкі часи. Втрата роботи, скорочення доходів, нестача грошей на мінімальні потреби, творчі кризи, депресії – таке трапляється навіть із найуспішнішими. Пройшовши через тяжкі періоди життя, такі люди стають ще сильнішими й успішнішими. Що ж може допомогти в цей складний час? Іноді потрібно просто розслабитися і подивитися кіно (так, так кіно!). Є особливі фільми, що якнайкраще підійдуть для таких моментів.
Читати далі →Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!
Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.
Читати далі →Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!
Видатні особистості вміють обертати свої невдачі на свою користь для досягнення ще більш високих результатів. Звичайно ж, ми краще вчимося на помилках, ніж на удачах. Ті, хто досягли вершин успіху, не випробувавши гіркоти поразок, схильні до наївності та неглибоких рішень. Такі люди завжди знають відповіді на всі питання. Справжні лідери більш схильні слухати співрозмовника, ніж говорити, і завжди прагнуть до повного розуміння.
Читати далі →Подарунки від Діда Мороза
Напередодні Нового Року не хочеться писати ні про кризу, ні про роботу. До 2009 року залишається менше 2-х днів. Цей час потрібно провести з користю. Нарізати олівь’е, приготувати “шубу”, поставити “пальне” в холодильник, витрусити килими, надраїти до блиску кришталь …:-) Як багато ще потрібно встигнути зробити в цьому році.
Читати далі →