Десятиліття розвитку концепцій управління знанням, що масово запроваджувалися в бізнес-структурах, переконало багатьох у тому, що корпоративні знання та практики є ключовим фактором успіху компанії у конкурентному середовищі. Традиційні для попереднього періоду технології управління знанням (про які нерідко йшла мова на сторінках порталу Management.com.ua) були досить складними, тісно перепліталися з IT-архітектурою підприємства, і зазвичай запроваджувалися “згори донизу”. Причиною цього було прагнення забезпечити цілісність підходу, корпоративні стандарти і узгодженість зі стратегією компанії.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Корпорація “Мафія” перевиконала план минулого року
Між іншим, у період економічної кризи італійська мафія, що включає в себе безліч організованих злочинних угруповань із різними назвами, тільки зміцнює свої позиції. Надання різних “послуг” комерсантам уже не обмежується малим бізнесом і поступово поширюється на великий.
Читати далі →Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?
Один з провідних консультантів сучасності, автор книги “Консалтинг на мільйон доларів”, Алан Вейс (Alan Weiss) у своєму власному блозі Contrarian Consulting ділиться своїми думками, щодо обов’язкових характеристик та навичок майбутнього консультанта.
Читати далі →Бізнес на зимі. Чи є криза?
Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…
Читати далі →Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”
Люди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).
Читати далі →6 компетенцій лідера
На щорічній конференції, яка відбувається у інституті Едвардса Демінга (Edwards Deming Institute) Пітер Шольтс (Peter Scholtes) проголосив чудову промову про 6 основних компетенцій лідера, пишуть у блозі Curious Cat.
Читати далі →Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…
Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.
Читати далі →Яким я маю бути під час кризи?
Про кризу вже всі все знають. Можу з впевненістю сказати, що якщо зараз увімкніти телевізор, – то принаймні 3 із 5 каналів будуть говорити і показувати кризу 🙂 Дивлячись на це все у мене виникло одне питання: А як мені бути під час кризи – що робити? Робити хоч щось чи взагалі нічого не робити, чи кардинально змінитися, а може виїхати нелегалом на Чукотку? :-)…
Читати далі →Простота мотивації. Чому вона не працює?
“Мотивація – це процес стимулювання працівників до здійснення ефективної діяльності, спрямованої на досягнення цілей підприємства. Мотивація необхідна для ефективного виконання прийнятих рішень і запланованих завдань”.
Таке визначення мотивації дає український варіант Вікіпедії.
Для мене виглядає занадто складно: Як стимулювати? Скільки це коштує? Як прив’язувати мотивацію до завдань і цілей? Як мотивувати самого себе? І чому ця мотивація не працює?
На всі питання не відповім, але на деякі спробую…
Читати далі →Демінг і теніс
На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).
Читати далі →