Зараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Чим здивує нас Китай у 2009-му
Китай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.
Читати далі →Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда
Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.
Читати далі →Криза в Україні. Що робити?
Це не тільки у металургів відбувається скорочення штатів – це відбувається у Києві, в офісах через дорогу. Відправляють у відпустку за свій рахунок, звільняють не тільки рядових співробітників, але й цілі відділи у великих компаніях. Поки що це не прийняло масовий характер, але, за моєю суб’єктивною оцінкою, не менш ніж 20 тисяч чоловік у Києві втратили роботу (або пішли у неоплачувану відпустку) тільки за останні 2 тижні жовтня. Оскільки я оптиміст – цифра дуже оптимістична. Криза вже поруч.
Читати далі →Український бізнес vs китайське виробництво. Чому Китай?
Якщо Ви ніколи не купували товар з етикеткою “Made in China”, то напевно, Ви ніколи нічого не купували.
Історія відносин України та Китаю налічує не одну сотню років. Ні, звичайно, українські гетьмани не були в якості послів в Піднебесній, але в якості покупців або продавців – цілком можливо 🙂
Читати далі →Як стати найгіршим керівником у світі
Не знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!
Читати далі →Видавництво книжок в Україні
А Ви любите читати книжки?
Я люблю. Завдяки великій кількості відряджень вдається читати багато і часто 🙂 В дорозі, звичайно. Книги заспокоюють, розслаблюють, повчають, розвивають образне мислення, дають нові ідеї, розважають, присипляють, радують, розчаровують і багато чого іншого. Ось уже не одне сторіччя гарна книжка – це не просто книжка, а бізнес. Про це й піде мова у відеопості.
Бути директором
Хто такий директор? Я чув багато відповідей на це питання:
– Той, хто найголовніший на фірмі
– Найбільш досвідчений
– Найбільш розумний
– Найбільш кваліфікований
– Підсидів попередника
– Багато грошей має
– Син/племінник/брат господаря
– Власник
– Крутий чувак
– Йому можна запізнюватися
– Рідкісна сволота
– Модний перець
і т.д.
Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь
Ви можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.
Читати далі →Як досягнути майстерності краху
Ніхто не любить “програвати”. Втім – це частина людської сутності. Іноді складається враження, що люди, які досягнули успіху, мають імунітет до поразок та провалів. А якщо уважніше дослідити історію становлення таких людей – можна звернути увагу, що вони помилялися анітрохи не менше, ніж будь-хто інший. Що було відмінним – то це їхнє ставлення до “поразок”.
Читати далі →