Всі ми любимо “халяву”. Але інколи, в гонитві за безкоштовностями, ми приймаємо незважені рішення. Адже існує ціна, яку ми ніколи не будемо навіть порівнювати з іншими цінами. На відміну від інших цін, саме вона збуджує у нас бажання отримати цю річ. Інколи, вона змушує нас діяти неадекватно, затуманює нашу свідомість. І ця ціна… “безкоштовно”.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
5 найбагатших людей всіх часів та народів
Хто найбагатша людина в історії людства? Біл Гейтс? Уорен Баффет? Ніхто не заперечує, що вони дуже і дуже багаті, але до справжніх багатіїв їм далеко. Найбагатшою людиною всіх часів та народів (вимірюючи статок у відсотках від національної економіки) був Джон Рокфеллер. Порівняно з його статками, Гейтс та Баффет виглядають жебраками.
Читати далі →Кілька уроків від Apple Store
У нашому блозі дуже багато постів присвячено компанії Google. І це не дивно. За кількістю інноваційних рішень, неординарних підходів до організації праці та управлінню з нею навряд чи зможе хтось зрівнятися. Однак є компанія, що працює у сфері високих технологій, якій має бути прикута не менша пильність з нашого боку. Звичайно ж, це компанія Apple.
Читати далі →Сервіс “на грані фантастики”, або Історія однієї покупки…
Громадяни розвинутих країн, які приїжджають до України, частенько відзначають дві особливості нашої держави: майже тотальну відсутність сервісу (не залежно ні від рівня компанії, ні від кількості грошей, які клієнт готовий потратити) і майже абсолютну аморфність людей, які готові продовжувати терпіти таку відсутність сервісу, а іноді – навіть відверте нахабсво з боку персоналу компаній, клієнтами яких вони є. Подали охололу страву в ресторані… – з ким не буває. Нечемно повелися на касі в банку… – вони ж також люди. Не провели належної консультації при виборі складного товару… – ну за всіма ж не встигнеш. Не виконали обіцянок, наданих під час придбання товару чи послуги… – ну може це востаннє і більше не повториться.
Читати далі →Рухаємо меблі або Чому креативні сесії та наради часто перетворюються на порожню трату часу?
Добре, коли співробітники компанії спілкуються між собою та діляться ідеями. Погано – коли щоденні креативні мітинги перетворюються на формальність – своєрідний ритуал, коли вже ніхто не може пояснити, навіщо це потрібно, але кожен продовжує його дотримуватися, бо “так заведено”! І біда навіть не у численних зібраннях, які, по-суті, є не чим іншим, ніж порожньою тратою часу, а радше у безкінечних розмовах, які, здається, триватимуть вічно, але, попри це – так нікуди й не приведуть.
Читати далі →Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!
Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.
Читати далі →Що ви продаєте: цінність чи бренд?
Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.
Читати далі →Як сказати “НІ” своєму керівникові?
Керівники також можуть помилятися. Але як сказати про помилку тому, хто контролює вашу роботу, кар’єру і має неабиякий вплив на якість вашого особистого життя? Відповідь на це запитання спробували дати автори Management Issues.
Читати далі →Неочевидні принципи лояльності
Абсолютна більшість компаній чомусь вважають, що найкращий спосіб задовольнити споживачів – це переконатися, що всі вони отримують однаково високий рівень сервісу, а всі працівники компанії на 100% дотримуються прописаних процедур та процесів… Але, на думку авторів блогу Customer Evangelism – це хибне мислення.
Читати далі →Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?
Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?
Читати далі →