Клієнт НЕ завжди правий!

Клієнт НЕ завжди правий!Одна жінка, яка завжди літала авіакомпанією Southwest була постійно розчарована кожним аспектом діяльності цієї компанії. Її навіть почали називати “товариш по переписці”, оскільки після кожного польоту вона писала скаргу. Їй не подобалося, що компанія не надає конкретних місць; їй не подобалась відсутність секції для першого класу; їй не подобалась відсутність харчування під час польоту; їй не подобалась процедура посадки; їй не подобались спортивні уніформи стюардес і невимушена атмосфера.

Читати далі →

Централизация и децентрализация бизнеса – за и против

Централизация и децентрализация бизнеса - за и противМентальность наших бизнесменов и менеджеров формировалась в основном в застойные советсткие времена или под влиянием тех времен. Последствия – стремление к “дивизионной” и жесткой структуре бизнеса. Кто от этого страдает, а кто выигрывает? Можно ли дать однозначную оценку централизации или децентрализации? Считаю, что истина находится как всегда посредине. Каждый выбирает свое – по деньгам, по целям и по…

Читати далі →

5 способів повернути “пристрасть” вашому бізнесу

5 способів повернути пристрасть вашому бізнесуПристрасть – один із найважливіших аспектів вашого бізнесу. Словник визначає її, як “потужну прихильність чи бажання до певної діяльності, об’єкту чи концепції”. А на думку авторки блогу Small Business Branding Віри Рапосо (Vera Raposo), саме пристрасть є запорукою успіху в бізнесі.

Читати далі →

Люди не пристосовані до праці у великих компаніях

Люди не пристосовані до праці у великих компаніяхЧи доводилося вам хоча б раз у природніх обставинах спостерігати за поведінкою диких звірів, яких до того бачили тільки в зоопарку? Ви будете вражені, наскільки суттєво вони відрізняються! Особливо – леви! Леви на волі виглядають у десять разів більш жвавими та енергійними, ніж у клітці. Так, наче це зовсім інші тварини, стверджує Пол Грем (Paul Graham) у своїй статті “У вас не повинно бути начальника” (You Weren’t Meant to Have a Boss).

Читати далі →

Маркетинг у сфері соціальних медіа

Маркетинг у сфері соціальних медіаЧати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine.

Читати далі →

Ментальні пастки для лідера

Ментальні пастки для лідераПро ефективні стилі лідерства було сказано і написано так багато, що мені не хочеться зайвий раз їх повторювати. Проте, ця стаття буде в чомусь дотичною до лідерства – у ній йтиметься про деякі ментальні пастки, якими поділилася одна з доповідачів Першого українського форуму маркетинг-директорів Тетяна Громова, тренер-консультант у сфері управлінських навичок. Такі пастки здатні знизити ефективність навіть найкращого топ-менеджера, а іноді – повністю звести на нуль всі його зусилля. Можливо, хтось із вас також стикався із подібними вадами характеру. Спробуймо розглянути їх більш детально, а можливо – навіть навчитися уникати.

Читати далі →

Емоційне насильство в офісі

Емоційне насильство в офісіЩо ви знаєте про боссінг, моббінг та буллінг? Виявляється, кожен із нас зіштовхувався з цими поняттями. Всі ці незвичні для нашого вуха і досить кумедні слова описують види психологічних агресій, що створюють нестерпну обстановку в офісі. Приниження і психологічне насильство створюють серйозну погрозу не тільки здоров’ю співробітників; для компанії вони обертаються відчутним зниженням ефективності та збільшенням текучки кадрів.

Читати далі →

Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу

Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу“Майже кожна компанія, з якою мені доводилося працювати, стверджувала, що у неї є стратегія підтримки її ключових стосунків. Але коли я прошу поділитися зі мною цією стратегією, то зазвичай бачу, що вона є не чим іншим, як планом продажу”, – розповідає автор блогу “Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).

Читати далі →