Сум як двигун торгівлі

Сум як двигун торгівліПокупці, які перебувають у поганому настрої, витрачають набагато більше грошей, ніж їх більш врівноважені або щасливі побратими. Такий висновок робить дивне дослідження, проведене психологами із чотирьох університетів США – Carnegie Mellon University, Stanford University, Harvard University і University of Pittsburgh.

Читати далі →

Чоловіки та жінки в бізнесі

Чоловіки та жінки в бізнесіЧоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.

Читати далі →

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь...Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.

Читати далі →

Чотири види спільнот

Ви розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання…

Читати далі →

Який CEO – така і компанія

Який CEO - така і компаніяРезультати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогу

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогуНемає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.

Читати далі →

Яких консультантів слід остерігатися?

Яких консультантів слід остерігатися?Разом із розвитком світу бізнесу, розвивається і ринок консалтингу. Як і у кожному бізнесі, в ньому також існують свої професіонали і свої шахраї. І якщо відшукати перших буває доволі складно, то другі знайдуть вас самі. Як застерегти себе від недоброчесних консультантів, розповідає автор блогу Services Safari. Він наводить кілька характеристик, які повинні бути притаманні кожному консультантові, а інакше краще відразу показати йому на двері.

Читати далі →

Ще раз про різницю між поколіннями…

Ще раз про різницю між поколіннями...Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.

Читати далі →

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”…

У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”...Більшість компаній ставиться до своїх стосунків із клієнтами як до опозиції „я” та „вони”. Проте у своєму блозі Бад Біланіч (Bud Bilanich) пояснює, чому створити потужні і надійні стосунки з клієнтами можливо тільки при застосуванні концепції „Ми”. А також чим ці дві концепції відрізняються між собою.

Читати далі →

Десять основних принципів роботи Google

Десять основних принципів роботи GoogleДо корпорації Google уже тривалий час прикута пильна увага бізнесменів усього світу. Інноваційні підходи, що сповідуються компанією, не можуть залишити байдужим, а досягнутий успіх змушує “кусати лікті” конкурентам. Пропоную вашій увазі десять основних принципів роботи Google, що нещодавно були опубліковані у журналі “Компаньон”. Вони можуть бути прикладом для діяльності компаній на різних ринках.

Читати далі →