Європейські веб-стартапи не відстають від американських

Європейські веб-стартапи не відстають від американськихЄвропа вже практично не уступає Силіконовій долині ні за кількістю підприємців, ні за обсягом венчурних грошей (більше $1 млрд. за перші 9 місяців 2007-го року). Тут з’явилися навіть професіональні “стартапери”, які запускають і продають проекти Веб 2.0 один за іншим, ніби гарячі пиріжки. Про це йшлося на конференції Web & Communities Summit, де недавно були представлені 25 найкращих європейських веб-стартапів, пише “Хабрахабр” із посиланням на BusinessWeek.

Читати далі →

Що? Де? Коли? для управлінців

Що? Де? Коли? для управлінців21 листопада у приміщенні Києво-Могилянської Бізнес-Школи відбувся унікальний по своїй новизні захід “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований проектом kmbs Innovations.com.ua. Інтелектуальне змагання менеджерів зібрало 16 команд-учасниць, у яких були представлені співробітники багатьох провідних українських компаній. Серед них (у дещо зміненому складі) і вже знайома постійним відвідувачам Менеджмент@БЛОГу за проектом GMC-2007 команда Creative Management.com.ua. Основу цієї команди склали читачі Інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua.

Читати далі →

Журнал від Google? Цілком можливо…

Журнал від Google? Цілком можливо...У найближчому майбутньому компанія Google надасть користувачам можливість створювати власні друковані журнали на основі інтернет-контенту. Принаймні саме така ідея була нещодавно запатентована компанією Google.

Читати далі →

Чому успішні власники бізнесу не користуються принципом „ніколи не здавайся”?

Чому успішні власники бізнесу не користуються принципом „ніколи не здавайся”?Ви безперечно також знайомі із так званим принципом лідера: „завжди вперед і ні кроку назад”, який в українській інтерпретації звучить абсолютно однозначно: „або пан або пропав”. Тому деякі підприємці, які вперто не хочуть визнавати, що у їхнього бізнесу немає перспектив, готові раз за разом битися лобом об стінку, сповідуючи принцип „ніколи не здавайся”. І вони продовжуватимуть його сповідувати навіть тоді, коли залишаться без копійки в кишені а іноді – навіть без даху над головою…

Читати далі →

Начальник-хам і як з ним боротися

Начальник-хам і як з ним боротисяНачальники, які постійно тероризують своїх підлеглих, “підкладають свиню” своїй фірмі. Принижені й ображені співробітники починають працювати набагато гірше. Цей висновок був зроблений фахівцями з Florida State University, які провели інтерв’ю з декількома десятками американців, що працюють у різних сферах бізнесу. Опитаних поєднувало одне: вони періодично ставали жертвами дурного норову своїх начальників. У контрольну групу ввійшли працюючі жителі США, які не скаржаться на поведінку босів, повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Задоволеність, лояльність, споживчий досвід… а що далі?

Задоволеність, лояльність, споживчий досвід... а що далі?Один з аналітиків компанії Forrester Research Брюс Темкін (Bruce Temkin) стверджує, що основною конкурентною перевагою будь-якої компанії є готовність її клієнтів ставати на її захист у будь-якій ситуації. А цього можна досягнути лише за умови, якщо у свідомості споживачів така компанія „готова заради клієнтів на все і навіть здатна поступитися власними інтересами заради інтересів споживачів”, пише блог Management IQ.

Читати далі →

Здатність керувати: психологічні виверти

Здатність керувати: психологічні вивертиВиявляється здатність людини справлятися з керівною роботою піддається прогнозуванню. Достатньо піддати співробітника серії ретельно підібраних психологічних тестів й імовірність помилки з новим призначенням можна звести до мінімуму. Саме це стверджують американські вчені Джордан Питерсон (Jordan Peterson) з Університету Торонто, Роберт Пів (Robert Pihl) з Університету Макгілла та Даніель Хіггінс (Daniel Higgins) із Гарвардського університету в статті “Prefrontal cognitive ability, intelligence, Big Five personality, and the prediction of advanced academic and workplace performance”, опублікованої в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Історії успіху: Людина-візник

Історії успіху:  Людина-візникЧас від часу на сайті CNNMoney.com з’являються своєрідні історії успіху, в яких розповідається, яким чином тій чи іншій людині вдалося здійснити свою мрію, створити бізнес, досягнути цілі. Найцікавішим елементом таких історій зазвичай є розповідь про те, яким чином людині вдалося відшукати шлях до успіху, знайти справу свого життя і не втратити можливість. „Я все життя мріяв збудувати для себе справжню карету, але досі так і не зміг цього зробити, оскільки завжди був занадто зайнятий, будуючи карети для своїх клієнтів”, – стверджує герой нашої історії Герб Ендлер (Herb Andler).

Читати далі →

П’ять звичок мільйонера

 П’ять звичок мільйонераВсесвітньовідома аудитова компанія Ernst & Young провела опитування серед молодих лідерів, які взяли участь у конференції International Intern Leadership, і виявила, що 59% з них планують стати мільйонерами. Більше того – 5% молодих людей переконані, що досягнуть позначки у мільйон доларів ще до того, як їм виповниться 30 років, пише Барбара Рейнхолд (Barbara Reinhold) на сайті Comcast.net. Питання лише в тому, яким чином вони зуміють здобути цей статок…

Читати далі →

Якби Google контролював ваше життя…

Якби Google контролював ваше життя...Google контролює вашу пошту, ваші відео, ваш календар, ваш пошук. А якби він контролював ваше життя? Корі Доктороу (Cory Doctorow) написав для журналу “Radar” оповідання про те, що трапиться, якщо Google і далі буде проростати в сучасне суспільство, а за рахунок своєї ефективності стане виконувати не тільки “сервісні”, але й державні функції. Історія хоч і фантастична, але дуже актуальна.

Читати далі →