Вік і власний бізнес: коли ж почати?

У якому віці краще починати бізнес?У якому віці краще починати бізнес? У юності чи коли ви станете старше й мудріше? Давайте подумаємо… Фрея Блетсо (Freya Bletsoe), засновниця і директор компанії Homefinder Group Ltd., а також дописувач популярного блогу Small Business Branding, ділиться власною думкою з цього приводу. Переклад замітки було опубліковано у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

10 бізнесів, які пора занести до „Червоної книги”

10 бізнесів, які пора занести до Червоної книгиПодібно до рідкісних видів тварин та рослин нашої планети, існують і бізнеси, які опинилися на межі вимирання. Проте, на відміну від тваринного та рослинного світу, світ бізнесу не завжди потребує збереження. Навіть навпаки, що швидше власники відмовляться від ведення програшної справи – то більше енергії, нервів та коштів збережуть. Інтернет-портал MSNBC наводить список із 10 бізнесів, які опинилися на межі вимирання.

Читати далі →

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходи

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходиДумаю, що кожному з нас час від часу спадає на думку якась безглузда ідея. І, як правило, ми ставимося до неї з великою долею іронії. У найкращому разі про неї довідаються ваші друзі, у гіршому – такі ідеї просто розчиняються в буденній суєті і, врешті решт, забуваються. Але навіть на найдурніших винаходах можна заробити аж ніяк не дурні мільйони. У якості підтвердження цих слів блог MadConomist.com опублікував список найбільш ідіотських ідей, що приносять їхнім творцям величезні гроші.

Читати далі →

Смерть через PowerPoint і як від неї врятуватися

Смерть через PowerPoint і як від неї врятуватисяУ світі більше 300 мільйонів користувачів програми PowerPoint. Вони проводять майже 30 мільйонів презентацій щодня. Приблизно мільйон презентацій іде прямо зараз. Половина з них – просто нестерпні. БАГАТО людей карають один одного поганими презентаціями. Вони всі МЕРТВІ! Ну, майже.

Читати далі →

У яких випадках краще забути про гордість?

У яких випадках краще забути про гордість?Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.

Читати далі →

iPod, iPhone… і що далі?..

iPod, iPhone… і що далі?..Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.

Читати далі →

Як правильно вибачатися

Як правильно вибачатисяЯк відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.

Читати далі →

Майбутнє серед нас…

Майбутнє серед нас...Згадую одну з недавніх зустрічей із відомою і шанованою мною представницею гуманітарних наук з української діаспори у США. Як водиться на таких зустрічах, обігрався широкий спектр питань, що стосуються розвитку України. Політика, освіта, економіка, література, історія, погляди, цінності (гуманітарії вперто називають цінності „вартостями”) тощо. Слово за слово, комунікаційна гра, і, як водиться, провокація через жорсткіші, хоч і загальні питання. За правилом ”супутника”, у спокійній розмові з незнайомими людьми, яких, можливо, ніколи не побачиш, можуть часто проявитись якісь глибинні думки, які у поточних справах, можливо, і не розвинулись би у певні твердження.

Читати далі →

Цінність клієнтів

Цінність клієнтівКлієнти мають неабияку цінність для вашої компанії вже хоча б тому, що: по-перше, вони купують у вас певні товари чи сервіси, а по-друге, вони, можливо, будуть продовжувати купувати у вас ці товари та сервіси у майбутньому. І саме другий аспект повинен стати вашим фокусом та метою, до якої ви будете прагнути, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →