Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Що спільного між консультантами та дантистами?
Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.
Читати далі →Ейчар у ролі Бога
Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!
Читати далі →Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му
В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…
Читати далі →Не відкладайте на завтра…
„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:
Читати далі →Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”
Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.
Читати далі →Чи завжди покупець правий?
Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…
Читати далі →Емоційна економіка
Розмірковувати про майбутнє, зазвичай, набагато складніше, ніж згадувати минуле… але водночас – набагато цікавіше. Спробуймо дати відповідь на запитання, яке мабуть вже давно потрапило то хіт-параду найпопулярніших і найбільш філософських: „Куди рухається людство?” чи то пак: „Що нас чекає у майбутньому?” Думаєте – це буде технологічний вік, коли світом керуватимуть комп’ютери? Не виключено… Вважаєте – це буде вік панування розуму над тілом і духовності над матеріальністю? Чому б ні..?
Читати далі →“Кумівство” в компаніях має свої переваги
Більшість малих сімейних бізнесів можуть застосовувати HR-практики, які у традиційному бізнес-середовищі були б засуджені. Звісна річ, йдеться про найом співробітників за принципами сімейної спорідненості, а не відповідно до знань та навичок. Проте, відповідно до даних нового дослідження, опублікованого в інтернет-журналі management-issues.com, такий підхід до найму може мати свої переваги.
Читати далі →Поради Гая Кавасакі починаючому підприємцеві
У 2006-му році Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) провів чудову (а де-хто вважає навіть – геніальну) презентацію на конференції TiECon 2006, присвячену його новій книзі «The Art of the Start». Олександр Зубков (велика подяка) у своєму блозі законспектував основні тези цієї презентації.
Читати далі →