Американський вчений Джон Несбітт (John Nasbitt), який нині працює у китайському Університеті Нанкіна (раніше він викладав у Гарвардському Університеті) опублікував книгу про мистецтво… пророкування майбутнього. Книга “Mind Set! Reset Your Thinking and See the Future” містить рекомендації про те, як можна абстрагуватися від сучасності та навчитися визначати тенденції, які кардинальним чином вплинуть на майбутнє, пише Washington Profile.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Читайте Менеджмент@БЛОГ… тепер і у LiveJournal
З радістю поспішаємо повідомити вам приємну новину. Відтепер наш Менеджмент@БЛОГ має синдикацію із LiveJournal. Знайти його можна за адресою management-blog.livejournal.com. Сподіваємося, що таке нововведення буде корисне для наших відвідувачів і зробить користування блогом зручнішим для постійних читачів.
Читати далі →Wall Street Journal: кардинальна трансформація бізнес-моделі
Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.
Читати далі →Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft
Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.
Читати далі →Не перестарайтеся з комунікацією!
Хочете бути більш продуктивними на робочому місці, при цьому витрачаючи на роботу ту саму кількість часу? Вам всього-на-всього варто відмовитися від надмірної „командної” роботи та зменшити час, який витрачається на комунікацію. Так стверджує Кеван Хол (Kevan Hall) в одній зі своїх статей, опублікованих на management-issues.com.
Читати далі →У гонитві за брендом. Різдвяна історія
Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!
Читати далі →Святий Миколай vs. Санта-Клаус: традиції чи гроші?
Всіх вітаю зі святом Святого Миколая!
До речі, деякі люди досі вважають, що Санта-Клаус і Святий Миколай – одне і те саме. Звісно, це не так. Більше того, для Санта-Клауса в Європі настають некращі часи…
Мистецтво говорити „ні”
Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management …
Читати далі →Кому і для чого потрібні корпоративні вечірки
Цікаве дослідження було проведене консалтинговою компанією German Consulting Group з Карлсруэ серед 525 співробітників різних компаній.
Читати далі →Реорганізація Yahoo!
Лаври Google нікому не дають спокою. І, звичайно, у першу чергу основним конкурентам. Тепер і компанія Yahoo! намагається повернути собі колишній вплив і гнучкість.
Читати далі →