Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
10 слів, що не повинні звучати на вашу адресу як керівника
Співробітники завжди обговорюють керівників. Коли це відбувається, переконайтеся, що вони не використовують деякі визначення, описуючи вас. Джефф Хейден (Jeff Haden), бізнес-експерт та відомий автор, на сторінках видання Inc. пропонує десять подібних визначень.
Читати далі →«Правило двох піц» для продуктивної командної роботи
Якщо ви хочете зробити командну роботу більш ефективною, глава Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) рекомендує застосувати дуже простий прийом: «Правило двох піц». Коли ви збираєте свою команду або думаєте, кого запросити на наступну нараду, уявіть, скільки людей ви можете нагодувати двома піцами. Саме стільки людей і потрібно запрошувати…
Читати далі →Сім проблем серійних підприємців
Більшість венчурних інвесторів хочуть мати справу з перевіреною командою, перевіреною технологією і перевіреною бізнес-моделлю. Згідно однієї популярної теорії, ставку варто робити саме на «серійних» підприємців, які отримали чималі гроші від свого успішного проекту, але при цьому дуже молодих і доволі невгамовних. Однак це не підтверджується досвідом людей, котрі створили такі компанії, що вразили світ, як Hewlett Packard, Apple, eBay, Microsoft, Google, Yahoo! і YouTube.
Читати далі →Кодекс цінностей Дона Дуайєра
Бізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.
Читати далі →Фрази, які ніколи не вимовляють справжні лідери
Бути видатним лідером складно. Щоправда, іноді це досить просто — для цього достатньо не говорити нісенітниці, — вважає Лес Маккеон (Les McKeown), президент і генеральний директор компанії Predictable Success, дописувач видання Inc. та автор кількох бізнес-книг.
Читати далі →Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегія
Є дуже багато стратегій, що допомагають добитися успіху в житті і взяти верх над конкурентами. Але є одна стратегія, про яку найчастіше забувають: це вміння бути вдячним, — вважає Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt), відомий маркетолог і популярний блогер.
Читати далі →Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?
У лютому 2011-го року світ переконався в силі соціальних медіа на прикладі їх використання під час політичних заворушень у Єгипті. Населення країни, схвильоване повідомленнями, розміщеними у соціальних мережах, вийшло з акціями протесту проти високого рівня безробіття і підвищення цін на адресу президента Хосні Мубарака. Демонстранти координували свої дії через Facebook, Twitter і YouTube, а також інформували світову громадськість про ситуацію в країні.
Читати далі →4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона Мандели
Легендарний бізнесмен Річард Бренсон (Richard Branson) говорить, що замість того, щоб відчувати загрозу або жалість до себе, він завжди заспокоював себе чотирма принципами, почерпнутими у його давнього кумира Нельсона Мандели (Nelson Mandela) — а у того обставини були набагато більш загрозливими, ніж у більшості з нас за все наше життя.
Читати далі →П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити
Усі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.
Читати далі →