Інтернет-мільйонери — це рух, орієнтований на побудову гнучкого і прибуткового бізнесу, заснованого на стилі життя та такий, що відповідає особистісним пріоритетам його власника, інтернет-мільйонера. Саме так пояснює цей термін Скотт Фокс (Scott Fox), автор книги “Як працювати де хочеш, скільки хочеш і отримувати стабільний дохід” (Click Millionaires: Work Less, Live More with an Internet Business You Love).
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Ваша команда — це і є ваша компанія
Кіт Рабуа (Keith Rabois), серійний підприємець, який працював на керівних посадах в PayPal, LinkedIn, Slide, Square, зараз є партнером у відомому венчурному фонді Khosla Ventures. Кіт пропонує вісім принципів побудови успішної технологічної компанії, знання яких може стати непоганою підмогою для підприємців-початківців.
Читати далі →4 обов’язкових кроки при створенні здорової організації
Організація не стане здоровою завдяки лінійному однаковому способу дій. Так само як побудова міцного шлюбу або сім’ї, це важкий процес, що включає в себе кілька дій одночасно, і для збереження ефекту вони повинні підтримуватися постійно і послідовно. Однак цей процес може бути полегшений чотирма простими способами, — запевняє Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор книги “The Advantage”…
Читати далі →12 правил для стартапів
У кожного, хто коли-небудь починав бізнес, є свої правила і підходи. Марк Кьюбан (Mark Cuban), серійний підприємець, генеральний директор HDNet та власник Dallas Mavericks, автор книги “Як перемогти в спорті під назвою Бізнес” (How to Win at the Sport of Business), вирішив, що і йому варто поділитися своїми правилами. Марк запевняє, що вони підходять не тільки для тих, хто засновує компанії, але і для тих, хто збирається в них працювати.
Читати далі →П’ять ознак істинного генія
Іменитий американський журналіст Волтер Айзексон (Walter Isaacson), який написав біографії Стіва Джобса, Альберта Ейнштейна і Бенджаміна Франкліна, виступив з лекцією про те, які риси вирізняють великих лідерів. Вашій увазі пропонуються його головні думки.
Читати далі →Міфи менеджерів, що паралізують
Вже багато років менеджери, які словесно передають свій досвід і корпоративний фольклор, створюють і продовжують підтримувати життя кількох міфів. І ці міфи не дають їм можливості проводити бесіди, які так потрібні їхнім підлеглим. Отже, вашій увазі пропонується 5 таких собі виправдань менеджерів, якими діляться Беверлі Кей (Beverly Kaye) і Джулія Джуліоні (Julie Giulioni) у книзі “Допоможіть їм вирости або дивіться, як вони йдуть” (Help Them Grow or Watch Them Go).
Читати далі →Робот замість начальника? Чому б і ні…
Виявляється люди цілком готові приймати вказівки від роботів і виконувати їх. Принаймні це підтверджують нові дослідження, про які розповідається в статті Джеймса Янга (James Young) і Дерека Корміера (Derek Cormier) на HBR Blog Network. Що це означатиме для менеджменту? Чи можуть роботи замінити не лише робітників, але і їхніх начальників?
Читати далі →Як спростити свій бізнес
Сьогоднішній бізнес-світ загруз у складності. Поточні економічні проблеми можуть бути наслідком використання настільки складних фінансових інструментів, що лише жменька людей в усьому світі їх розуміють. Заплутані канали поставок, складна товарна спеціалізація і хитромудрі рекламні кампанії великих корпорацій часто ускладнюють роботу і співробітникам, і клієнтам. Щоб розрубати цей гордіїв вузол незбагненності, є сенс сфокусуватися на спрощенні бізнесу.
Читати далі →Чотири кроки управління людьми у Walt Disney
Співробітники диснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, що складається з чотирьох кроків. Це відбір, навчання, спілкування і турбота. І підхід цей заслуговує особливого розгляду, оскільки зазначені кроки підкріплюють деякі з принципів, яких дотримується і компанія Apple в своєму підході до найму персоналу, утримання та мотивації ефективних співробітників, — пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple. Принципи створення щирої лояльності”.
Читати далі →П’ять правил успішного стартапу
На жаль, бізнес не завжди буває вдячним видом діяльності. Але, незважаючи на це, в ньому достатньо привабливих сторін. На думку двічі успішного «стартапера», генерального директора і засновниці компанії HotLink Лінн Лебланк (Linn LeBlanc), головна проблема в прагненні стати мільйонером — це не продукт і не стратегія, а команда. Захоплені своїм продуктом і планами на майбутнє бізнесмени-початківці часто не звертають уваги на людей, з якими працюють.
Читати далі →